معاون اول قوه قضاییه: مدیران قضایی در دسترس عموم مردم باشند 

قم - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اهمیت تسهیل در ارتباط مستقیم بین مردم و مسوولان قضایی، گفت: مدیران و مسوولان قضایی در اتاق‌های خود را به روی عموم مردم باز کنند و همواره در دسترس آنان باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قم، افزود: با تغییرات ایجاد شده در قوه قضاییه و تسهیل ارتباط بین مردم و قوه قضاییه، سبب ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم از این قوه مهم‌ و حساس هستیم.

وی ابراز کرد: همدلی، صمیمیت و مهربانی بین ارکان قضایی و همچنین در حق مردم، پیش‌شرط اجرای عدالت در سطح کشور است.

معاون اول قوه قضاییه گفت:‌ مدیران و مسوولان قضایی به صورت مرتب با علما و مراجع حوزه علمیه دیدار داشته باشند و توصیه‌های آنها را در همه امور مورد توجه قرار بدهند.

وی عنوان کرد: پایه‌گذاری عرصه‌های خدمت در شهرهایی مانند قم می‌تواند در لایه‌های فرهنگی و اجتماعی اثرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه، گفت: نتیجه این سکوت، جنایات غیرانسانی است که امروز هزاران زن و کودک و افراد بی‌گناه را به خاک و خون کشیده‌است.

خلیلی تصریح کرد: در چنین شرایطی باید اتحاد، انسجام و وحدت بین همه آزادگان جهان و جبهه مقاومت اسلامی بیش از هر زمان دیگری باشد، با اتحاد و همدلی می‌توان رژیم سفاک صهیونیستی را شکست داد.

گفتنی است در این آیین ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام علی مظفری ،‌حجت الاسلام سید کاظم موسوی به عنوان مدیرکل دادگستری قم معرفی شد.

وی پیش از این به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس مشغول خدمت بود.

مظفری از مردادماه سال ۱۳۹۸ تاکنون به عنوان رئیس کل دادگستری استان قم فعالیت داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha