تجلیل از کارکنان فراجا/ کشف لوازم آرایشی خارجی قاچاق در رباط کریم

رباط کریم - ایرنا - به مناسبت هفته فراجا از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم با حضور سردار محمد صادق موحدی کیا فرمانده تیپ مکانیزه ۲۰رمضان، فرماندار، محمد یوسفوند دادستان، سرهنگ کلانتری فرمانده نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی و دیگر اعضا روز پنجشنبه در روستای حکیم آباد رباط کریم قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار رباط کریم درمراسم تجلیل از سبز پوشان نیروی انتظامی این شهرستان گفت: آسایش و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدا، و مدیون فعالیتها و فداکاریهای نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

امید احمدی در این مراسم با اشاره به زحمات فرماندهی و کارکنان انتظامی در تامین امنیت و برقراری نظم در شهرستان خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیت و آرامشی در شهرستان حاکم است، این آسایش و امنیت به برکت خون شهدا، و فعالیتها و فداکاریهای نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای حفظ و تأمین امنیت مردم، جان خود را در طبق اخلاص قرار می دهند و بی منت و ایثارگرانه برای مردم جانفشانی میکنند. گواه این ادعا تقدیم چند هزار شهدای والامقام در دفاع از این آب و خاک است.

تجلیل از کارکنان فراجا/ کشف لوازم آرایشی خارجی قاچاق در رباط کریم

گفتنی است در حاشیه این مراسم جشنواره باشکوه غذاهای محلی به مناسبت روز جهانی غذا به همّت اهالی روستای حکیم آباد برگزار شد.

کشف لوازم آرایشی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۸۰۰میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

تجلیل از کارکنان فراجا/ کشف لوازم آرایشی خارجی قاچاق در رباط کریم

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ تیمور کلانتری در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد خودروهای شوتی از مسیر اتوبان تهران ساوه به سمت رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی در محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی خودروی شوتی شده و در عملیاتی هوشمندانه خودرو را متوقف و قاچاقچی را دستگیر کردند.

سرهنگ کلانتری خاطرنشان کرد: در بازرسی بعمل آمده از خودرو لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۸۰۰میلیون ریال، برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم یاداور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha