استاندار یزد: متعهد به اتمام پروژه‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن هستیم

یزد- ایرنا- استاندار یزد با اشاره به ثبت‌نام نزدیک به ۵۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: با توجه به شمار بالای متقاضیان و انتظارات موجود برای تسریع در اجرای پروژه‌ها، این حوزه در اولویت کاری ما قرار دارد و متعهد به اتمام آن هستیم.

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی، در جریان بازدید از برخی پروژه‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های یزد و تفت با اشاره به ثبت‌نام نزدیک به ۵۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: با توجه به شمار بالای متقاضیان و انتظارات موجود برای تسریع در اجرای پروژه‌ها، این حوزه در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی با اشاره به تجربه فعالیت خود به‌عنوان معاون استاندار در زمان اجرای طرح مسکن مهر اظهار کرد: تجارب حاصل از اجرای آن طرح‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن به کار گرفته می‌شود.

بابایی در ادامه با بیان اینکه دولت‌های پیشین سازوکارهای لازم برای تأمین مسکن جوانان را پیش‌بینی کرده بودند، تصریح کرد: طرح اقدام ملی مسکن در دولت دوازدهم و طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم پی‌ریزی شد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان اشاره کرد و از اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده تاکنون قدردانی نمود.

وی با بیان اینکه مسائل مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن با جدیت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: عزم جدی دولت بر تسریع روند تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تحویل آن به متقاضیان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha