۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85630680
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پایان مِهری سرد برای همدانی‌ها

۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85630680
پایان مِهری سرد برای همدانی‌ها

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: نخستین موج سرما از هفته آینده وارد استان می‌شود و در روزهای پایانی هفته آتی دمای کمینه در برخی نقاط به زیر صفر درجه می‌رسد.

«محمدحسن باقری‌شکیب» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: آسمان استان تا پنج روز آینده قسمتی ابری و در برخی نقاط با غبار صبحگاهی و در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد است.

وی افزود: طی ساعاتی از روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه وزش باد نسبتا شدید و شدید اکثر نقاط استان به ویژه نیمه شمالی را فرا می‌گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: سرعت باد در برخی از نقاط می‌تواند همراه با غبار محلی همراه باشد.

باقری‌شکیب بیان کرد: از نظر دمایی تا اواسط هفته آینده تغییر محسوسی نداریم و از روز دوشنبه به بعد شاهد کاهش دما در استان هستیم.

وی ضمن هشدار به کشاورزان در برداشت سریع محصول و مراقبت‌های ایمنی از سازه‌های کشاورزی، گفت: در روزهای پایانی هفته آینده دمای کمینه در برخی از نقاط استان به زیر صفر درجه می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: روز گذشته بیشینه دما از اسدآباد با ۲۷ درجه سانتیگراد و صبح امروز دمای کمینه از بهار با چهار درجه سانتیگراد گزارش شد.

باقری‌شکیب همچنین دمای هوای در همدان را طی ۲۴ ساعت اخیر بین ۲۵ و ۶ درجه سانتیگراد در نوسان عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha