بختیاری‌زاده:در تیم پرافتخار استقلال باید بزرگ فکر کرد/ اجازه دخالت در امور فنی را نمی‌دهم

تهران- ایرنا- سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال، گفت: استقلال نامی بزرگ و تیم پرافتخاری در فوتبال است و در این تیم باید بزرگ فکر کرد. امیدوارم در بازی فردا بتوانیم بر اساس تدابیری که اتخاذ می‌کنیم فوتبالی زیبا همراه با نتیجه را به نمایش بگذاریم تا هواداران خوشحال شوند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: امیدوارم فردا روز خوبی برای استقلال باشد تا با کسب برتری، هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص سرمربی خارجی تاکید کرد:‌ این موضوع به مدیریت باز می‌گردد اما روزی که قبول مسئولیت کردم قرار بر این بود تا در مدت زمانی کوتاه مسئولیت را قبول کنم تا بتوانند در یک مقطع زمانی مشخص وضعیت سرمربی تیم مشخص کنند. نکته‌ مهم برای من این بود با تمام توان در همین مدت در خدمت تیم باشم و با کمک باشگاه و بازیکنان، شرایط را تغییر داده تا روزهای خوبی در پیش داشته باشیم.

سرمربی موقت استقلال، یادآور شد: در ورزش چالش و بحران وجود دارد اما این وظیفه مربی است که یک راهکار مناسب را پیدا کند تا بتواند شرایط را بهبود ببخشد. تا امروز هم تلاش‌هایی صورت گرفته و ما هم تلاش می‌کنیم تا بهترین اتفاقات برای استقلال رخ بدهد.

بختیاری‌زاده تصریح کرد:‌ روز اولی که وارد باشگاه شدم هفته‌های قبل را بررسی کردیم که چرا بازیکنان با این سطح، نتیجه نمی‌گیرند. اینجا استقلال است و انتظارات زیادی از ما می‌رود. این را می‌دانستیم که تیم از نظر روحی تحت فشار است و باید در کنار مسائل فنی روی عوامل روحی و روانی هم کار کنیم تا بازیکنان شاداب شوند که این مساله به خوبی انجام شد و اثرات آن را می‌بینیم.

وی گفت: ما تیم بزرگی هستیم، در فصل استقلال در آستانه قهرمانی بود اما رقیب ما قهرمان شد. استقلال در بخش بازیکنان مشکلی ندارد اما می‌توانیم چند بازیکن خوب دیگر را هم اضافه کنیم. فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. هر چند برد و باخت مهم است اما روند به سوی موفقیت و بازی بهتر را باید درست کرد. شاید روز بازی هم نبریم، اما مهم‌تر روندی است که در پیش گرفتیم و می‌دانیم چه می‌خواهیم.

سرمربی موقت استقلال در مورد صحبت‌های مطرح شده در خصوص دخالت شهریاری در ترکیب بازیکنان تاکید کرد: به هیچ عنوان این موضوع مطرح نیست، نه تنها او و نه هیچ فرد دیگری در این بحث وارد نمی‌شود. ترکیب بر اساس نظر من، کادر فنی و بر اساس آنالیزهایی که در اختیار داریم چیده می‌شود. البته ابوالفضل جلالی چند هفته‌ای مصدوم است و روزبه چشمی را هم نداریم ضمن آنکه ایمان سلیمی هم مصدوم است.

بختیاری زاده در واکنش به‌اینکه هواداران بازی‌های هجومی و زیبا می‌خواهند، گفت: این را از روز اول در تمرینات به کار گرفتیم. حمله کردن جزئی از فوتبال است اما نمی‌توان ۹۰ دقیقه فقط دفاع یا حمله داشته باشیم. باید با شهامت و آگاهی بازی کنیم تا اگر اشتباهی هم شد، به خوبی پوشش دهیم. فوتبال نیاز به آگاهی دارد و سعی کردیم در این مدت بازیکنان را با این شرایط آگاه کنیم.

او در مورد اضافه شدن یک بدنساز جوان به کادر تیمش، اظهار داشت: در بازی با هوادار برخی از بازیکنان نشان دادند از نظر بدنی آمادگی کامل را ندارند و برای همین سالار امینی را به تیم اضافه کردیم. او با تجربه است و در تیم‌های دیگری هم کار کرده است. تحصیلکرده و به روز است و رفتار حرفه‌ای و خوبی دارد و خود را با تیم همراه می‌کند.

سرمربی موقت استقلال ادامه داد: هوادار این حق را دارد که ما را قضاوت کند،‌ این یکی پیام به بازیکنان است و حتی ستاره‌ها باید بدانند که هر هفته مورد قضاوت هواداران قرار می‌گیرند. استقلال تیمی پرافتخاری است و بازیکنان هم به این درک رسیده‌اند که وظیفه سنگینی دارند. هواداران همه وجودش محبت و احساس به تیم است و وقتی حمایت و انتقاد می‌کنند،‌حق دارند و ما باید کاری کنیم آنها زندگی روزمره خود را داشته باشند و حس خوبی از تیم خوو فوتبال بگیرند.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ فردا،‌جمعه به مصاف ذوب‌آهن اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha