چابرادزه: ایران لیگ قدرتمندتری نسبت به گرجستان دارد/ گولسیانی بهترین‌ فوتبالیست ایران است

تهران- ایرنا- بازیکن گرجستانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، گفت: لیگ ایران خیلی بزرگ‌تر و قدرتمندتر از لیگ گرجستان است، چرا که بازیکنان خوبی در آن حضور دارند.

به گزارش ایرنا، گریگول چابرادزه مدافع ۲۸ ساله گرجستانی که در لیگ گرجستان توپ می‌زد با عملکردی که از خود نشان داد باعث شد تا گاندوها او را در اواسط لیگ بیست‌سوم جذب کنند.

با او گفت‌وگویی انجام دادیم که مشروح کامل آن را در ادامه می‌خوانید.

فضای فوتبال ایران رو چطور ارزیابی می‌کنی؟

از لحاظ فیزیکی لیگ ایران بسیار قدرتمند است و تیم‌های ایرانی هم در سطح عالی قرار دارند. خوشبختانه مردم در اینجا عاشق فوتبال هستند و از تیم‌های خود تمام‌قد حمایت می‌کنند و به نظر من این زیبایی فوتبال است و باعث می‌شود بازیکنان برای خوشحال کردن هواداران خود تمام تلاش خود را انجام دهند.

قبل از آمدنت به ایران با گئورگی گولسیانی صحبت کردی؟

با گئورگی صحبت کردم و او گفت در فوتبال ایران می‌توانی جام‌های زیادی به دست بیاوری و لیگ ایران برای تو جای پیشرفت است.

چابرادزه: ایران لیگ قدرتمندتری نسبت به گرجستان دارد/ گولسیانی بهترین‌ فوتبالیست ایران است

کار با محمد ربیعی چگونه است؟

کار کردن با ربیعی برایم خوشایند است و شک ندارم با برنامه‌های که او دارد ما به یک نتیجه عالی خواهیم رسید. من با مربیان زیادی کار کردم ولی او خاص و منحصرفرد است و هیچ‌وقت صحبت‌های ربیعی را فراموش نخواهم کرد چون او همیشه می‌گوید خود را باور داشته باشید و با آرامش فوتبال بازی کنید.

چابرادزه: ایران لیگ قدرتمندتری نسبت به گرجستان دارد/ گولسیانی بهترین‌ فوتبالیست ایران است

به نظرت بهترین فوتبالیست ایران چه کسی است؟

من در حال‌حاضر با بهترین‌ها هر روز تمرین می‌کنم و خوشحالم که در کنار آنها حضور دارم و امیدوارم در کنار هم‌تیمی‌های خودم تجربه کسب کنم. نمی‌خواهم اسم کسی را ببرم ولی به نظر من گئورگی گولسیانی می‌تواند برای کوچک‌ترها یک الگوی مناسبی باشد و قطعا او یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران است.

لیگ ایران و گرجستان در چه سطحی هستند؟

من در لیگ کشور خودم قهرمانی‌های زیادی به دست آوردم اما در حال‌حاضر مهم‌ترین نکته این است که در ایران حضور دارم و لیگ ایران خیلی بزرگ‌تر و قدرتمندتر است چون بازیکنان بسیار خوبی در اینجا حضور دارند.

قبل از پیوستن به ذوب‌آهن از لیگ ایران شناخت داشتی؟

در کشور خودم امکان پذیر نبود که بتوانم لیگ ایران را رصد کنم و از طریق هم‌وطن خودم گئورگی گولسیانی توانستم لیگ ایران را بشناسم. من هم به اینجا آمدم که خودم را در ایران امتحان کنم.

چطور شد با پرسپولیس قرارداد بستی ولی یک‌باره فسخ کردی و به اصفهان رفتی؟

در تیم ذوب‌آهن احساس آرامش دارم و خیلی خوشحالم که کادرفنی و بازیکنان ذوب‌آهن من را مثل یک عضو خانواده می‌دانند و همیشه از من حمایت کردند. من عضوی از ذوب‌آهن هستم و همیشه تابع دستورات کادر فنی تیم هستم. در مورد پرسپولیس هم حرفی برای گفتن ندارم.

چابرادزه: ایران لیگ قدرتمندتری نسبت به گرجستان دارد/ گولسیانی بهترین‌ فوتبالیست ایران است

دیدار امروز تیم را مقابل استقلال چطور ارزیابی می‌کنی؟

همه بازی‌های لیگ سخت و دشوار است و استقلال از لحاظ مهره تیم خوبی دارد. ما هم برنامه‌های خاص خودمان را داریم و به دنبال این هستیم که به یک رتبه خوبی در لیگ برسیم که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. برای من و هم‌تیمی‌هایم فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی می‌کنم مهم کسب ۳ امتیاز است.

تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha