نتایج مسابقه اتومبیل رانی خانوادگی در قشم اعلام شد

قشم - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم نتایج مسابقه اتومبیل رانی خانوادگی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این جزیره برگزار شده بود، اعلام کرد.

رضا ذاکری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این دوره از مسابقات ۴۰ شرکت کننده با ۲۰ خودرو، در مسیر ۷۳ کیلومتری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: "مهدیه سلطانی" و "علی یزدان پناه" هر ۲ از استان کرمان در این دوره از مسابقات موفق به کسب مقام اول به عنوان راننده و نقشه خوان شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم توضیح داد: "معین حسینی" و "ناصر نجم" هر ۲ از استان فارس شهر شیراز موفق به کسب مقام دوم راننده و نقشه خوان شدند.

ذاکری اضافه کرد: همچنین "سارا بهادری" و "توماج گُرئی" هر ۲ از جزیره قشم مقام سوم را به عنوان راننده و نقشه خوان کسب کردند.

وی با اشاره به مسیر برگزاری این مسابقه گفت: شرکت کنندگان در این رالی خانوادگی مسیر هتل سورینت قشم تا شهر بندری درگهان و بالعکس را طی کردند که نقطه پایان این مسابقه پاساژ الماس شهر قشم بود.

رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده ها و آشنا شدن آنان با یکدیگر را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان و اظهار کرد: برندگان یادشده از میان شرکت کنندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی و نقشه خوانی را به درستی در طول مسیر رعایت کردند، انتخاب شدند.

جزیره قشم به عنوان بزرگ ترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

این جزیره با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha