نتایج مسابقه رالی معمایی گردشگری در قشم اعلام شد

قشم - ایرنا - نتایج رقابت اتومبیلرانی رالی معمایی گردشگری که دیروز پنجشنبه با حضور ۵۴ شرکت کننده در قشم برگزار شده بود با یک روز تاخیر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه رالی معمایی ۲۷ خودرو با ۵۴ شرکت کننده به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت، امیر هاتف نظریه با خودرو شماره ۱۲۱ نفر نخست راننده و علی یزدان پناه نفر نخست نقشه‌خوان، معین حسنی با خودرو شماره ۱۱۶ نفر دوم راننده و بهرام طاهری نفر دوم نقشه‌خوان و آزاده ملوکی با خودرو شماره ۱۰۶ نفر سوم راننده و مبینا قربانعلیپور نفر سوم نقشه‌خوان شدند.

این مسابقه رالی از کمپ پارک ساحلی آفتاب شهر قشم آغاز و خودروهای شرکت کننده ها در آن مسیر شهرهای درگهان، رمچاه، ساحل جنوبی و بالعکس این جزیره را برای کشف هشت ایستگاه رمزآمیز طی کردند.

این مسابقه به منظور ایجاد نشاط و شادی در بین خانواده ها و افزایش سطح آگاهی آن ها نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی به همت سازمان منطقه آزاد برگزار شده بود.

مسابقات رالی خانوادگی از جمله مسابقات اتومبیلرانی است که یک نفر به عنوان راننده و یک نفر نقشه‌خوان باید در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین خطای رانندگی به مقصد تعیین شده برسند.

جزیره قشم به عنوان بزرگ ترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

این جزیره با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha