موفقیت مربی ایرانی در دوره مربیگری بین‌المللی درجه یک فلوره

تهران- ایرنا - مربی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره پس از ۸۲ روز، دوره مربیگری بین‌المللی درجه یک را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سیدمحمدصادق طباطبایی به عنوان نماینده ایران در دوره مربیگری ۸۲ روزه بوداپست مجارستان شرکت کرد و دوره‌های تئوری و عملی مربیگری بین‌المللی درجه یک فلوره را با موفقیت پشت سرگذاشت.

در این دوره، ۶ درس تئوری در دانشگاه تربیت بدنی بوداپست زیر نظر اساتید مربوطه تدریس شد و کلاس های عملی هم زیر نظر "زولتان" مربی مجارستانی، صبح و عصر برگزار شد.

این دوره هر سال یکبار با حضور ۸ مربی از سراسر دنیا برگزار می‌شود که امسال هم علاوه بر طباطبایی، مربیانی از انگلیس، هنگ‌کنگ، مغولستان، رومانی، برزیل، مجارستان و نپال حضور داشتند.

طباطبایی بعد از موفقیت در این دوره، گفت: در دوره تئوری نمره کامل گرفتم و در دوره عملی هم با نمره بالا قبول شدم. نماینده فدراسیون جهانی هم اعلام کرد حدود سه ماه دیگر مدرک این دوره برای من ارسال خواهد شد.

مربی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره، تصریح کرد: بخش آموزش بسیار کامل بود و از رده نونهالان تا بزرگسالان را به آموزش دادند. ۸۲ روز آموزش دیدیم و یک دوره عالی و مفید را سپری کردیم و امیدوارم بتوانم آموزه‌های خود را در اختیار جوانان شمشیربازی ایران قرار دهم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha