امام جمعه یزد: وضعیت جاده‌های استان مناسب نیست 

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خطوط ریلی باید افزایش یابد زیرا وضعیت جاده‌های استان مناسب نیست.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " در دیدار سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: مدیر باید دارای قدرت تصمیم گیری، خلاقیت و قدرت حل مسئله باشند و برای حل مشکلات تدابیر راهگشا داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز به دلیل سیستم آموزشی نادرستی که در گذشته وجود داشت بعضا مدیران ناکارآمد داریم ادامه داد: مدیران بخشنامه‌ای حاصل این نوع تربیت هستند.

امام جمعه یزد با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده تصریح کرد: لازم است یک گروه کارشناس برای امور عمرانی در نظر گرفته شود تا شاهد انجام فعالیت‌های عمرانی اصولی در سطح استان از شهرسازی گرفته تا ابرطرح‌ها باشیم.

ناصری ادامه داد: همت شما باید بلند باشد زیرا استان برای آبادانی نیاز به بلندنظری و همت والا دارد و تنگ نظری یزد را عقب نگه داشته است.

امام جمعه یزد: وضعیت جاده‌های استان مناسب نیست 

آیت الله ناصری گفت: طرح‌های عمرانی استان را به بهترین حالت ممکن اجرا کنید تا آثار ماندگار بر جای بگذارد.

وی اظهار داشت: تلاش کنید در ساخت و سازهایی که در استان انجام می‌شود، اصالت و فرهنگ یزد را لحاظ کنید همانگونه که گذشتگان ما بناهای ماندگار بر جا گذاشتند در این دوره بناهایی احداث شود که در معماری و اصالت زبانزد باشد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: در ساختمان سازی‌های امروز، مصرف انرژی بسیار بالاست و باید طرح‌های مناسب اقلیم یزد برنامه ریزی شود.

همچنین " مهدی طلایی مقدم " سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه استان یزد به کار خواهیم گرفت گفت: در توسعه شهر و استان، فرهنگ مردم را مدنظر خواهیم داشت.

از مجموع راه‌های استان یزد ، ۷۲۶ کیلومتر بزرگراه،۶۴۰ کیلومتر راه اصلی، ۹۶۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۲۷۴ کیلومتر راه آسفالته روستایی است و یزد در طول بزرگراه‌ها رتبه هشتم ، طول راه‌های شریانی رتبه ۱۰ ، طول راه‌های اصلی رتبه ۱۴ ،‌ طول راه های فرعی رتبه ۱۵ و طول راه‌های روستایی رتبه ۲۲ کشوری را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha