هفته دوم لیگ برتر بسکتبال؛ شگفتی‌سازی پایش‌پارت شاهرود با شکست نایب قهرمان

شاهرود - ایرنا - تیم پایش پارت شاهرود در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ایران با نتیجه ۸۷ بر ۸۴ موفق به شکست کاله مازندران نایب قهرمان سال ۱۴۰۲ شد.

سرپرست تیم بسکتبال پایش پارت شاهرود روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم پایش پارت به عنوان نماینده استان سمنان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور به مصاف حریفان می‌رود.

مجتبی پیشدادیان با اشاره به اینکه رقابت هفته دوم در سالن فجر دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، افزود: علی عبدی‌خانی ناظر بازی بود و روزبه کلاهدوز، عباس اسکندری و حمید اصغری قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

پیشدادیان با اشاره به اینکه مهران حاتمی سرمربی کلاله مازندران را بر عهده دارد، اظهار کرد: سیامک ویسی به عنوان سرمربی و ۲ مربی دیگر در کنار مربی بدن‌ساز و گروه تدارکات، تیم بسکتبال پایش پارت شاهرود را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کنند.

سرپرست تیم بسکتبال پایش پارت شاهرود ادامه داد: چهار بسکتبالیست از مجموع ۱۲ بازیکن تیم پایش پارت شاهرود بومی هستند.

وی به برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت گروهی و رفت و برگشت با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه سی‌ام مهر، پایش پارت شاهرود در هفته سوم، میهمان تیم آسمان ولایت مشهد است.

پیشدادیان به برتری پایش پارت شاهرود در برابر آینده‌سازان تهران در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: تیم شاهرودی توانست با نتیجه ۷۷ بر ۶۵ تیم تهرانی را شکست دهد. سیدمحمد حسینی با ۲۳ امتیاز، هشت ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن این دیدار بود.

وی ابراز کرد: طبیعت اسلامشهر، مه‌گل البرز، فولاد هرمزگان، شهرداری گرگان، گل نور اصفهان، پالایش نفت آبادان، ذوب‌آهن اصفهان، آسمان ولایت مشهد، کاله مازندران، آینده‌سازان تهران، پتروشیمی ماهشهر و پایش پارت شاهرود، ۱۲ تیم بسکتبال حاضر در رقابت‌های لیگ برتر ایران هستند.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود دارای چهار باشگاه بسکتبال آقایان و چهار باشگاه بانوان است که حدود ۷۰۰ نفر آقا و ۲۵۰ بسکتبالیست خانم در این باشگاه‌ها فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha