شگفتی لیگ برتر بسکتبال با برتری پایش‌پارت برابر کاله؛ شهرداری بازهم مغلوب طبعیت شد

تهران- ایرنا- هفته دوم لیگ برتر بسکتبال در شرایطی رقم خورد که تیم پایش پارت با غلبه بر کاله شگفتی این هفته را رقم زد و شهرداری نیز در جدال حساس این هفته بازی را به طبعیت واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در شرایطی عصر امروز آغاز شد که در مهمترین بازی این هفته شهرداری گرگان به مصاف طبیعت اسلامشهر رفت.

کوارتر اول این بازی ۳۲ بر ۲۷ به سود شهرداری خاتمه یافت تا نماینده گرگان شروع خوبی داشته باشد اما در کوارتر دوم و سوم این طبیعت بود که ۱۶ بر ۱۵ و ۲۰ بر ۸ بازی را به سود خود تغییر داد تا کار به کوارتر چهارم کشیده شود.

در این کوارتر دو تیم برای برتری تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار دادند اما این طبیعت بود که در پایان موفق شد ۸۱ بر ۷۷ برنده این دیدار شود.

در دیگر بازی این هفته تیم تیم پایش‌پارت شاهرود در دیداری خانگی دست به کاری بزرگ زد و کاله مازندران را ۸۷ بر ۸۴ شکست داد.

این بازی در ثانیه‌های پایانی با تساوی دنبال می‌شد اما پرتاب سه‌امتیازی محسن عابدی کافی بود تا میزبان اولین شگفتی لیگ را رقم بزند. در این بازی محمد جمشیدی به دلیل مصدومیت غایب بود.

در دیگر بازی پالایش نفت آبادان ۷۹ بر ۶۸ آسمان ولایت مشهد را مغلوب کرد، جدال نزدیک تیم‌های فولاد هرمزگان و گلنور اصفهان نیز با اختلاف ۲ امتیاز و با نتیجه ۸۲ بر ۸۰ به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

در آخرین بازی نیز مهگل البرز ۸۸ بر ۶۱ پترو نوین ماهشهر را شکست داد و به اولین برد فصل رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha