علت فوت محیط‌بان پارک ملی لار در دست بررسی است
عکس تزیینی است

تهران - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: علت فوت حمید فلاح، محیط بان پارک ملی لار استان تهران در دست بررسی است و بعد از بررسی پزشکی قانونی به اطلاع افکارعمومی خواهد رسید.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، جمشید محبت‌خانی عصر پنجشنبه ضمن تسلیت به جامعه محیط‌بانی و خانواده حمید فلاح، محیط‌بان متوفی، بیان داشت: علت درگذشت این محیط بان زحمتکش در دست بررسی است و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و علت فوت حتما به اطلاع عموم مردم ایران خواهد رسید.

وی در بیان علت حادثه که شب گذشته اتفاق افتاده است، افزود: شب گذشته سه نفر از محیط‌بانان پاسگاه کمردشت پارک ملی لار استان تهران، بعد از گشت‌زنی در منطقه برای استراحت و صرف شام وارد پاسگاه می‌شوند و در حین استراحت دو نفر از محیط‌بانان متوجه می‌شوند که همکار دیگرشان بیهوش شده است.

وی تاکید کرد: این دو محیط‌بان بلافاصله به فرماندهی پارک ملی لار بیسیم می‌زنند و آنها را در جریان می‌گذارند فرماندهی پارک هم پیگیری می‌کند و اورژانس به محل فرستاده می‌شود.

محبت‌خانی گفت: با تایید اورژانس مشخص می‌شود که محیط‌بان حمید فلاح فوت شده است اما برای تشخیص دلیل فوت وی و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و منتظر پاسخ پزشکی قانونی در اینباره هستیم.

معاون رئیس‌جمهور درگذشت محیط‌بان پارک ملی لار را تسلیت گفت

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درگذشت حمید فلاح، محیط‌بان پارک ملی لار استان تهران را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت شینا انصاری آمده است: ضایعه درگذشت آقای حمید فلاح، محیط‌بان زحمتکش پارک ملی لار در حین خدمت، بسیار تاسفبار، ناراحت‌کننده و نشان دهنده عمق تعهد محیط‌بانان زحمتکش میهن اسلامی در پاسداری از محیط‌زیست و تنوع‌زیستی کشور است. این تعهد عمیق سربازان طبیعت کشور ما را برآن وامی‌دارد که مطالبات آنها را به جد پیگیری کنیم و برای بهبود وضعیت شغلی و معیشتی این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت آقای فلاح، محیط‌بان پارک ملی لار به جامعه محیط‌بانی کشور، خانواده بزرگ محیط زیست و خانواده این محیط بان شریف، آرزوی علو درجات برای ایشان و صبر و آرامش برای خانواده محترم وی دارم.»

حمید فلاح، محیط‌بان متوفی از نیروهای رسمی سازمان حفاظت محیط زیست با ۳۷ سال سن و فرزند جانباز بود که شب گذشته در حین خدمت به دیار باقی شتافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha