۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85631329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وحدت و همدلی، مؤلفه‌ای مهم در رشد و پیشرفت استان زنجان است

زنجان -ایرنا- نماینده مردم‌ استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از نماینده ولی فقیه جدید استان درخواست داریم برای ایجاد وحدت میان اقشار مختلف مردم تلاش وافر داشته باشند چون وحدت و همدلی مؤلفه‌ای مهم در رشد و پیشرفت استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد جعفری روز جمعه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با قدردانی بابت بیش از ۱۰ سال زحمات حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه پیشین زنجان، افزود: امیدواریم حضور نماینده ولی فقیه جدید در استان زنجان مایه برکت برای مردم مومن و انقلابی استان باشد.
وی به لزوم عنایت و توجه حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نماینده جدید ولی فقیه در استان به ارتباطات خوب با اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان، گفت: امیدواریم زمینه هجرت فضلای روحانی به استان زنجان و بهره مندی از حضور نورانی و علمی آنها در استان فراهم شود که از افتخارات استان هستند.
این مسوول با بیان اینکه امیدواریم شاهد پرورش یک حوزه علمیه بسیار قوی و اصیل در استان باشیم‌، گفت : در سال‌های اخیر این بخش دچار ضعف شده است که امیدواریم با همت بلند این سید بزرگوار شاهد رشد و بالندگی حوزه استان باشیم تا همه مردم از آثار آن بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha