۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85631348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون تربیت بدنی سپاه بوشهر: ۸۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار می شود

بوشهر_ ایرنا_ معاون تربیت بدنی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۸۰۰ برنامه متنوع ورزشی در پایگاه ها، نواحی و مناطق سپاه استان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا؛ روح‌الله فرزین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار از خانواده معظم شهدا ورزشکار و تقدیر از این خانواده‌ها، فتح قله در شهرستان دشتستان و همایش دوچرخه سواری در بوشهر بخشی از برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان است.

وی افزود: همچنین در این هفته شاهد برگزاری دیدار والیبال پیشکسوتان، مسابقات قهرمانی شنا و تیراندازی کارکنان در استان، مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی و تیراندازی کارکنان وظیفه و مسابقات بومی محلی در تنگستان هستیم.

معاون تربیت بدنی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: همایش های پیاده‌روی سراسر استان، تقدیر از زحمت کشان و فعالین ورزش بسیج در استان و مسابقات چند رشته ای پایگاه های مقاومت سراسر استان از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش در استان است.

فرزین بیان کرد: در هفته تربیت بدنی و ورزش جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور جوانان و پیشکسوتان در رشته های فوتسال، تیراندازی، طناب کشی و تنیس روی میز در سالن غدیر سپاه استان انجام می شود.

وی عنوان کرد: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم، روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد که برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

فرزین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای جبهه مقاومت، عنوان کرد: به دنبال فراگیر و نهادینه شدن فرهنگ و روحیه پهلوانی در تمامی شهرستان های استان در حوزه های ورزشی هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha