جشنواره مینی والیبال دختران استان البرز برگزار شد

کرج - ایرنا - جشنواره مینی والیبال دختران استان البرز همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی به میزبانی خانه والیبال برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مسابقات در سه رده سنی و با حضور بیش از ۹۰ تیم از باشگاه‌ها، آکادمی‌ها و پایگاه‌ استعدادیابی شهرستان اشتهارد در روزهای پنجشنبه و جمعه در خانه والیبال البرز برگزار شد.

رییس هیات والیبال استان البرز در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین ورزشکاران والیبال و کشف استعدادهای برتر این دوره از مسابقات بین دختران برگزار شد.

"عبدالرضا کریم نیا" ضمن اشاره به وجود استعدادهای خوب در استان اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای آینده والیبال استان بسیار مفید و اثربخش می‌باشد.

والیبال البرز

وی تصریح کرد: هیات والیبال استان البرز تلاش می‌کند تا از استعدادهای جوان و نوپای استان حمایت کند و نوجوانان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در سه رده سنی متولدین سال ۸۹ تا ۹۰ ، متولدین سال ۹۰ تا ۹۱ و متولدین سال ۹۱ به بعد بودند که در ۲ روز متوالی با یکدیگر رقابت کردند.

کریم نیا افزود: این مسابقات را ۱۰ داور درجه یک قضاوت کردند و نماینده هیات به منظور کشف استعدادهای برتر در تمام طول مسابقات حاضر بود. بازیکنان مستعد این دوره از مسابقات زیر نظر هیات و تحت نظر مربیان حرفه‌ای به تمرینات خود ادامه خواهند داد.

والیبال البرز

در پایان از قهرمانان با اهدای لوح و مدال تقدیر شد.

استان البرز حدود ۶۰ تیم والیبال در لیگ برتر و دسته یک کشور دارد و بیش از ۲۶ هزار ورزشکار بیمه شده رسمی در بانک اطلاعات فدراسیون والیبال حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha