شهادت سنوار باعث تحول جبهه مقاومت می‌شود/ پیروزی نزدیک است

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی گفت: شهادت شهید سنوار ، هنیه، شهید سلیمانی و سید مقاومت شهید نصرالله قطع به یقین فضایی ایجاد کرده که باعث نوپایی و تحول جدید با قدرت هر چه بیشتر در جبهه مقاومت خواهد شد و به طور قطع پیروزی ها نزدیک است.

نبی الله رشنو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره شهادت یحیی سنوار افزود: جبهه مقاومت به نوعی ساختار تشکیلاتی در ساختار سازمانی، عملیاتی و نظامی رسیده است و در عین حال مبتنی بر باورهای مشترک اسلامی است و در نهایت در مقابل جریان شرارت به پیروزی خواهد سید.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی ایران اظهار داشت: موضوع مبتنی بر مردم و باورهای منطقه ای در مقابله با ظلم و اشغالگری است و فرزندان جبهه مقاومت در مکتبی آموزش و پرورش یافته اند که راه پدران خود را ادامه خواهند داد و جمهوری اسلامی ایران نیز با تمام توان در تلاش برای حمایت از این جریان تا پیروزی نهایی است.

وی گفت: منشا و هدفگذاری به طور قطع آزادسازی سرزمین‌های اشغالی است و اینکه صهیونیست ها به هیچ وجه نمی‌توانند صاحب اراضی اشغالی در سرزمین های اسلامی باشند.

رشنو تصریح کرد: جبهه مقاومت با راهبری جمهوری اسلامی تا پیروزی نهایی و اخراج صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی به قوت راه خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و پنج کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یاد گرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

روز گذشته، رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha