رقابت‌های لیگ برتر فوتسال/ فولاد سه، کراپ ۲؛ زرندی‌ها الوند را فتح کردند

کرمان - ایرنا - تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد با نتیجه سه بر ۲ بر کراپ الوند به عنوان یکی از مدعیان لیگ امسال، غلبه کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال فولاد زرند ایرانیان و کراپ الوند از ساعت ۱۵ عصر امروز ( جمعه)در سالن دانشگاه آزاد شهرستان زرند پیگیری شد و زرندی‌ها توانستند با انجام یک بازی هجومی، این رقیب بالانشین خود را از پیش رو بردارند.

امیر مرادی، امیرحمزه صدیق زاده و کیانوش شیرپور گل های تیم فوتسال فولاد زرند و سعید ممبینی و محمد یقینلو گل های تیم کراپ الوند را در این دیدار به ثمر رساندند.

شاگردان رضا لک در تیم فوتسال کراپ الوند که در بازی های گذشته، خود را به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر امسال معرفی کرده بودند و پنج برد یک تساوی و فقط یک شکست داشتند، یکبار دیگر هم در زرند متوقف شدند و شکست خوردند.

اما شاگردان سعید کشاورزی با یک پیروزی، چهار تساوی و ۲ شکست به دنبال جبران امتیازات از دست رفته و اضافه شدن به جمع تیم های نیمه بالای جدول بودند و موفق شدند که با پیروزی مقابل کراپ الوند و کسب سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنند و دومین برد فصل خود را به ثبت برسانند.

پس از این بازی شاگردان تیم کراپ الوند با ۱۶ امتیاز به رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور سقوط کردند و فولاد زرند ایرانیان نیز با ۱۰ امتیاز پنجم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha