زرندی‌ها، تیم‌های فوتسال ساوه را گلباران کردند 

کرمان - ایرنا - در ۲ دیدار میان تیم‌های زرندی و ساوجی لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فولاد زرند ایرانیان با نتیجه پرگل چهار بر صفر میهمان خود شهرداری ساوه را بدرقه کرد و تیم گهر زمین سیرجان نیز با نتیجه چهار بر ۲ مقابل میزبان خود سن‌ایچ ساوه به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتسال فولاد زرند ایرانیان و شهرداری ساوه از ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه در قالب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر کشور مقابل یکدیگر قرار گرفتند و زرندی ها علاوه بر کلیت شیت در این بازی موفق شدند که چهار بار دروازه حریف را باز کنند.

گل‌های تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان را در این دیدار خانگی پژمان بهادیوند، هاشم شیرعلی(۲ گل) و وحید ندری به ثمر رساندند.

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با این پیروزی ۶ امتیازی شد و در جایگاه هشتم و شهرداری ساوه هفت امتیازی نیز در رتبه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار گرفتند.

پایان ناکامی گهر زمین با کسب نخستین برد خارج از خانه

همچنین تیم فوتسال گهر زمین سیرجان دیگر نماینده استان کرمان هم در هفته ششم رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه چهار بر ۲ تیم در ساوه مقابل تیم سن ایچ این شهر به پیروزی برسد و با این نتیجه نوار ناکامی‌های خود را در خارج از خانه پاره کند.

مسعود عباسی در ابتدا ۲ بار در این بازی برای تیم سن‌ایچ ساوه گلزنی کرد تا میزبان را پیش انداخته باشد اما در ادامه گهر زمین سیرجان با گلزنی مهدی اسدشیر، امیررضا کهزادی (۲ بار) و سالار آقاپور نتیجه این بازی را به نفع خود تغییر داد و سیرجانی ها در پایان سه امتیاز حساس این مسابقه را به حساب خود واریز کردند.

پس از این بازی و تا این لحظه، تیم گهر زمین سیرجان با ۶ امتیاز در رتبه نهم لیگ برتر فوتسال کشور و سن‌ایچ ساوه نیز با پنج امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستادند.

تیم های فوتسال فولاد زرند ایرانیان و گهر زمین سیرجان به عنوان نمایندگان استان کرمان در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha