عارف:با حذف جسمانی مجاهدان راه عزت، خللی به مکتب مقاومت وارد نمی‌شود

تهران-ایرنا- معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با حذف جسمانی مجاهدان راه عزت و کرامت انسانی، نه تنها خللی به مکتب و مسیر مقاومت وارد نخواهد شد، بلکه شهادت شرافتمندانه آنها تأکید موکدی بر حقانیت راه آنها و الهام بخش رهروان و مجاهدان راه عزت و آزادی خواهد بود. 

به گزارش ایرنا، محمد رضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت و نوشت: در فقدان مرد بزرگی که زندگی خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی کرد متاثر و سوگوار هستم . شهید السنوار در این مسیر مقدس، اسارت کشید ، شکنجه شد و در نهایت در حالی که گرد پیری برچهره اش نشسته بود،مردانه ایستاد و به شهادت رسید.

وی تاکید کرد: نام السنوار به دفتر سترگ قهرمانان و شهیدان والامقام و اسطوره‌ای امت اسلامی همچون شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی، قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله که همه هستی خود را برای زنده نگاه داشتن مسیر مقاومت و مجاهدت جهت پایان دادن به اشغالگری و تحقق حق قانونی و مشروع تعیین سرنوشت و حق بنیادین حیات با کرامت فدا کردند، اضافه شد.

معاون اول رئیس جمهور در پیام خود آورده است: بدون تردید با حذف جسمانی مجاهدان راه عزت و کرامت انسانی، نه تنها خللی به مکتب و مسیر مقاومت وارد نخواهد شد، بلکه شهادت شرافتمندانه آنها تأکید موکدی بر حقانیت راه آنها و الهام بخش رهروان و مجاهدان راه عزت و آزادی خواهد بود.

عارف با اعلام اینکه دولت و ملت ایران در کنار مقاومت اسلامی خواهند ماند،تصریح کرد: یقین داریم امتداد خون شهیدان مظلوم و مقتدر مقاومت همچون شهید یحیی السنوار زمینه ساز تحقق آزادی ملت فلسطین از چنگال آپارتاید صهیونی خواهد شد .

وی ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید، این ضایعه بزرگ را به محور مقاومت، هم‌سنگران و هم‌رزمان، خانواده شهید و مردم بزرگ فلسطین و تمام مسلمانان جهان تسلیت گفت و برای آن شهید سرافراز علو درجات و برای خانواده محترم ایشان و مقاومت فلسطین صبر جمیل و اجر جزیل مسالت کرد و نوشت: امیدوارم که روح بلند ایشان همچنان الهام‌بخش تمامی آزادگان و عاشقان حق و عدالت باشد.

عارف در پایام پیام خود آورده است: راه حریت و مقاومت با خون چنین شهیدانی همیشه روشن و استوار خواهد بود.«انشاءلله»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha