۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85631806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یحیی سنوار، نماد اقتدار و شجاعت محور مقاومت

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۸
کد خبر: 85631806
یحیی سنوار، نماد اقتدار و شجاعت محور مقاومت

خرم آباد - ایرنا - شهادت مقتدرانه و حفظ روحیه دشمن ستیزی "یحیی سنوار" رییس دفتر سیاسی حماس تا پای جان موجب تکثیر روحیه ظلم ستیزی در رزمندگان مقاومت گشته و برای همیشه به نماد اقتدار و شجاعت این جبهه تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از شهادت "اسماعیل هنیه" رییس پیشین دفتر سیاسی حماس و انتخاب "یحیی سنوار" به عنوان جانشین او شاید کمتر کسی از مردم عادی این شهید مبارز و قهرمان را می شناختند، اما از شب گذشته تاکنون فیلم یک دقیقه ای مبارزه و استقامت این رهبر مبارز در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و به عنوان سندی از شجاعت رزمندگان جبهه مقاومت از آن یاد می شود.

این فیلم کوتاه و در عین حال گویا نمادی از مبارزه مردم فلسطین با دستان خالی از سلاح و استفاده از چوب و سنگ است، پرتاب چوب به طرف کوآدکوپتر دشمن حسی از غرور را در دل بیننده ایجاد می کند و نشان دهنده شجاعت رزمندگان جبهه مقاومت در مقابل سربازان تا دندان مسلح رژیم جعلی است.

حضور "یحیی سنوار" در دل میدان مبارزه با دست و پای شکسته و انگشتان قطع شده، نبرد بی پروا تا لحظه شهادت و شهادت حماسی وی نشان از روحیه استقامت و شجاعت جبهه مقاومت و و رهبران مبارز آن داشت.

سر عجیبی در این جبهه مقاومت نهفته است، درست در لحظاتی که همه می پندارند، میدان مبارزه خالی از رهبرانی دلیر و هوشمند و جنگجو شده است ، با تولد اسطوره ای دیگر نشان می دهد که این جبهه هزاران هزار "سنوار"، "سید حسن" و "هنیه" دارد که با شهادت یکی پرچم جبهه به دست دیگری سپرده می شود و علم بر زمین نمی ماند.

رژیم جعلی اسراییل می پنداشت که با شهادت "سنوار" روحیه جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد، اما بیانیه دفتر "حماس" نشان داد که مقاومت در راه رسیدن به هدف استوارتر شده و روحیه سلحشوری این شهید مبارز در تمامی رزمندگان آن تکثیر و هر رزمنده را به سنواری جدید تبدیل کرده است.

به خاطرم نیست که از شب انتشار این کلیپ کوتاه تاکنون چندین بار آن را به تماشا نشسته ام ، اما خوب می دانم که من تنها اینگونه نبوده ام، چرا که نحوه شهادت این شهید به فرموده مقام معظم رهبری "مظلوم مقتدر" هزاران پیام را از زوایای مختلف برای ظلم ستیزان جهان به همراه دارد، پیام مقاومت، شجاعت، ظلم ستیزی، مبارزه تا پای جان، نبرد با دستان خالی از سلاح با دشمن تا دندان مسلح، نترسی، دلیری و بی باکی از هرلحظه تماشای این کلیپ به مخاطب القا می شود که به جرات و با قطعیت می توان گفت در هیچکدام از سربازان جبهه دشمن اینهمه شجاعت و دلیری را نمی توان یافت.

حضور میدانی شهید سنوار در عملیات علیه غاصبان نشان داد که القائات اسراییل درخصوص مخفی شدن وی در تونل های غزه و سپر کردن گروگان ها اوهامی بیش نبوده و این رهبر حماس در دل میدان مبارزه تا آخرین نفس جانانه جنگیده و مسیر شرافتمندانه مقاومت را نه تنها ترک نکرده بلکه تداوم بخشیده است.

تنها مردان خدا می توانند در مسیر مقاومت اسیر و شکنجه شوند و همچنان مردانه و دلیرانه بایستند و جانانه جاودانه شوند. بی شک روح پاک سنوار در تمام رزمندگان جبهه مقاومت تکثیر شده و این محور را در مسیر تازه ای از مبارزه تا پیروزی قرار داده است که استمرار این راه در گرو حمایت تمامی مسلمان های آزاد و ظلم ستیز جهان خواهد بود.

امروز جبهه مقاومت لبریز از هزاران هزار "سنوار" جدید شده است و نه تنها ساختار این تشکیلات برای ضربه زدن به رژیم غاصب اسراییل تضعیف نخواهد شد بلکه مستحکم تر از همیشه با خونی تازه جوشیده در رگهای رزمندگان مبارز خود غاصبان را بر تلی از خاکستر خواهد نشاند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha