کشف لاشه ۲ راس گراز وحشی در دالاهو

کرمانشاه - ایرنا - ماموران یگان حفاظت شهرستان دالاهو، لاشه ۲ راس گراز وحشی را از شکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، رییس اداره محیط زیست شهرستان دالاهو در این ارتباط توضیح داد که در پی گزارشاتی مبنی بر حضور شکارچی غیر مجاز در یکی از مناطق این شهرستان در ساعت ۲ بامداد، بلافاصله محیطبانان این اداره به محل اعزام شدند.

کیوان خسروآبادی افزود: پس از بررسی ها صورت گرفته، باهمکاری نیروی انتظامی خودرو این متخلفان صید و شکار شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن لاشه ۲ راس گراز وحشی به همراه آلات و ادوات شکار از آنها کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: با توجه به محرز بودن جرم، پرونده ای برای این شکارچیان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

رییس اداره محیط زیست شهرستان دالاهو با تقدیر از عوامل انتظامی و شهروندان در همکاری و همراهی با ماموران یگان حفاظت این اداره، از آنها خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را به شماره گویای ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

خسروآبادی تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان نیز به طور شبانه روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت بوده و با متخلفان در حوزه شکار و صید غیرمجاز برابر قانون و مقررات، با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان دالاهو در ۹۹ کیلومتری کرمانشاه با یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر مربع مساحت، ۱۱۵ کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha