دستگیری شکارچیان غیرمجاز با ۲ لاشه گراز وحشی در پاوه

کرمانشاه - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره، ۲ گروه از شکارچیان و صیادان غیرمجاز شناسایی و لاشه ۲ راس گراز وحشی از آنها کشف و ضبط شد.

علی صدیقی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گشت و کنترل یگان حفاظت این اداره در مناطق تحت مدیریت، ۲ گروه شکارچی غیرمجاز گراز وحشی و صیاد زنده گیری سهره طلایی توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: از این شکارچیان و صیادان غیرمجاز، لاشه ۲ راس گراز وحشی و ۲ قطعه سهره طلایی نیز کشف و ضبط گردید.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه افزود: در این زمینه هفت نفر دستگیر شدند که از آنان همچنین ۲ قبضه اسلحه گلوله زنی مجاز و ۲ عدد قفس فلزی نیز کشف و ضبط شد.

صدیقی‌پور گفت: پس از تشکیل پرونده و واریز ضرر و زیان وارده به حساب خزانه دولت، پرونده متخلفان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه در پایان خاطرنشان کرد: گشت و پایش ماموران یگان حفاظت محیط زیست در سطح مناطق حفاظت شده و شهرستان‌ پاوه به طور مستمر ادامه داشته و با متخلفان برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد شد.

صدیقی ادامه داد: در راستای حفاظت از حیات وحش منطقه و حمایت از انفال الهی از عموم مردم و دوستداران طبیعت درخواست می شود با توجه به سواستفاده سوداگران محیط زیست، به محض مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۵۴۰ به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی پاوه در شمال غرب استان کرمانشاه با طبیعت زیبا و اقلیم بکر دارای تنوع گیاهی و جانوری است و منطقه هدف گردشگری و توریستی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha