۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85632056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی کاراته رعدپدافند همدان: نبود نماینده در کاتا باعث تنزل ما در سوپرلیگ شد

همدان-ایرنا- سرمربی کاراته رعدپدافند همدان گفت: نبود نماینده در بخش کاتا باعث شده تا در جدول رده‌بندی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور دچار تنزل در رتبه شویم.

الله کرم شهگل روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: رتبه‌بندی در جدول سوپرلیگ کاراته کشور براساس مجموع امتیازهای تیم‌ها در ۲ بخش کاتا و کومیته است که متأسفانه تیم ما در کاتا نماینده‌ای ندارد.

وی بیان کرد: در کاتای تیمی و انفرادی نفر خوب نبود که بتوانیم به جنگ حریفان برویم و در نتیجه در این بخش نماینده‌ای نداشتیم و امتیازها به سود رقیبان ما در بالای جدول شد.

شهگل ادامه داد: تیم رعدپدافند همدان در پایان نیم فصل اول سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی رتبه چهارم را کسب کرد که هر سه تیم بالاتر از ما در کاتا امتیاز لازم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: کاراته کاهای بخش کاتا درخواست مبالغ بالایی را برای عقد قرارداد با تیم ما داشتند که از توان خارج بود و نتوانستیم در این بخش نتیجه‌ای کسب کنیم.

سرمربی کاراته رعد پدافند همدان اظهار کرد: تیم ما در این دوره از سوپرلیگ و در رشته کومیته فقط از بیمه تعاون شکست خورد و پنج بازی انجام شده را با برد پشت سر گذاشت و البته در مجموع کاتا و کومیته بازی رو به دانشگاه آزاد و پاس هم باختیم.

وی خاطرنشان کرد: نبود نماینده در بخش کاتا باعث دشوار شدن مسیر قهرمانی تیم رعد پدافند همدان شده و اگر مجموع امتیازها محاسبه نمی‌شد هم اکنون دوم جدول بودیم.

سرمربی کاراته رعدپدافند همدان یادآور شد: از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و در دیدارهای گذشته برای کسب نتایج لازم از جان مایه گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا هفته چهارم و نیم فصل سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور روز گذشته با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد خاتمه یافت.

در پایان نیم فصل سوپر لیگ کاراته که با انجام ۶ دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۸ امتیاز تیمی و ۱۲۴ امتیاز انفرادی صدرنشین شد و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد. تیم بیمه تعاون با ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۳۸ امتیاز انفرادی در مکان دوم ایستاد و تیم پاس فراجا با ۱۲ امتیاز تیمی و ۹۱ امتیاز انفرادی در جای سوم قرار گرفت.

تیم‌های رعد پدافند هوایی همدان با ۹ امتیاز تیمی و ۷۷ امتیاز انفرادی، توسعه نیشکر خوزستان با ۶ امتیاز تیمی و۸۳ امتیاز انفرادی، آوای رزم (wmmf) با سه امتیاز تیمی و ۴۹ امتیاز انفرادی و هشتمین خورشید خراسان رضوی با صفر امتیاز تیمی و ۲۰ امتیاز انفرادی در رده‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha