دریادار ایرانی: جبهه مقاومت با حمایت‌های مردمی به حرکت خود ادامه می‌دهد

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نام زیبای جبهه مقاومت بازگوکننده همه ابعاد این حرکت عظیم و با ریشه است، جبهه مقاومت با حمایت‌های مردمی به حرکت خود ادامه می‌دهد.

امیر دریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: نام زیبای جبهه مقاومت بازگوکننده همه ابعاد این حرکت عظیم و با ریشه است. جبهه مقاومت بر مبنای خون شهدا پایه‌ریزی شده و با حرکت شهدای عزیز و حمایت‌های مردمی به حرکت ادامه می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به شهادت فرماندهان مقاومت افزود: البته عزیزانی را از دست داده‌ایم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند عزادار هم هستیم، اما این به معنای آن نیست که رزمندگان ما دچار نقصانی شده باشند که نتوانند مسیری را که برای آن‌ها تعریف شده و با شهدا و امام شهدا عهد ‌کرده‌اند ادامه دهند.

دریادار ایرانی تصریح کرد: همیشه حق بر باطل پیروز است حتی اگر دست خالی باشد و برخی عزیزان ما در بین ما نباشند. چون این راه به برکت انقلاب و خون شهدا به نحوی برنامه‌ریزی شده که مبنای آن یک مبنای ایدئولوژیک است و حتما با اقتدار به نتیجه خواهد رسید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: اگر آنها تهدیدی می کنند که از نظر ما عددی نیستند، خودشان هم می دانند همان‌گونه که مقام عظمای ولایت فرمودند قطعا پاسخ‌ ما به آنان کوبنده و آتشین خواهد بود. البته حتما حکمت و مصلحت در آن لحاظ خواهد شد.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و ۵ کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha