یک‌هزار ۶۰۰ مترمکعب مخزن جدید ذخیره آب به بشاگرد هرمزگان اضافه می شود

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به احداث پنج مخزن جدید برای افزایش ذخیره آب بشاگرد، گفت: با احداث این مخازن در کمتر از یکسال، یک‌هزار و ۶۰۰ مترمکعب به میزان تولید و ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهرستان اضافه می‌شود.

به گزارش ایرنا، عبدالحمید حمزه‌پور روز شنبه در بازدید میدانی از طرح‌های مهم بشاگرد در حوزه آبرسانی از تکمیل چند تاسیسات آبرسانی تاثیرگذار در این شهرستان خبر داد و افزود: این مخازن برای افزایش ذخیره آب بشاگرد در حال احداث است.

وی بیان کرد: یک باب مخزن هزار مترمکعبی در شهر سردشت، یک باب مخزن ۲۰۰ مترمکعبی روستای وی، ۲ باب مخزن ۱۵۰ مترمکعبی در روستاهای دهندر و شه بابک و یک باب مخزن ۱۰۰ مترمکعبی نیز در روستای گارامون درحال احداث است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، میزان اعتبار این مخازن را ۳۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: با تکمیل این مخازن، جمعیتی بالغ‌بر سه هزار و ۷۰۰ نفر از آن بهره‌مند خواهند شد.

شهرستان بشاگرد با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و از جمله مناطق کم برخوردار بوده که البته در سال‌های اخیر به‌ویژه در سه سال گذشته گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه بخصوص در حوزه راهسازی و آبرسانی برداشته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha