طرح بهسازی و آسفالت روستای کریم کشته شهرستان هیرمند به اتمام رسید
آرشیو

زابل - ایرنا - بخشدار مرکزی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان از اتمام طرح بهسازی و آسفالت روستای کریم کشته بخش مرکزی این شهرستان به متراژ ۶ هزار متر مربع در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم خبر داد.

زینب علم روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح‌های عمران روستایی در بخش مرکزی هیرمند با اولویت مناطق کم برخوردار و در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم شتاب خوبی دارد.

وی با بیان اینکه با پیگیرهای مسوولان در جذب قیر و آسفالت برای معابر روستایی توفیقات خوبی تاکنون به دست آمده است، افزود: بدون شک توسعه و بهسازی راه و معابر روستایی باعث آبادانی، اشتغالزایی، ماندگاری و دلبستگی مردم روستاها به زادگاهشان خواهد شد.

بخشدار مرکزی هیرمند تسریع در روند تکمیل طرح‌های عمرانی پیرامون اهداف مهم دولت چهاردهم و همچنین عمران و آبادانی و تامین نیازهای شهروندان و مرتفع کردن مشکلات آنان، با اتخاذ تدابیر را ضروری دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری مجموعه فرمانداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان هیرمند، شاهد اجرای طرح‌های مهم در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و ورزشی در بخش مرکزی باشیم.

علم بیان کرد: بدون شک با تکمیل طرح‌های بهبود کیفیت معابر روستایی، علاوه بر افزایش سطح رفاه عمومی از به خطر افتادن جان و اتلاف مال روستانشینان نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: طرح ساخت و روند عملیات آسفالت معابر روستای کریم کشته از توابع بخش مرکزی هیرمند پس از اتمام زیرسازی با پیگیری‌های فرماندار و با مشارکت دهیاری این روستا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به اتمام رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha