۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85632342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه کسب و کارهای جوانان کردستان گشایش یافت

سنندج- ایرنا- نمایشگاه کسب و کارهای جوانان کردستان با هدف آموزش و توانمندسازی ورود جوانان به بازار کشورهای همسایه در خانه کُرد سنندج گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه ویژه جوانان علاقمند به تجارت، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و صاحبان واحدهای تولیدی از امروز ۲۸ تا ۳۰ مهر پذیرای علاقمندان است.

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی این نمایشگاه اظهار کرد: در دیدار با کارآفرینان استان، مشکلاتی از جمله فضای نامناسب کارگاهی، عدم پرداخت تسهیلات توسط دستگاه های اجرایی متولی و مشکل حوزه ارزی محصولات و فروش آن مطرح شد.

سالار مرادی ابراز امیدواری کرد دستگاه هایی اجرایی به تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات عمل کنند و افزود: فضای مناسب کارگاهی کوچک در نظر گرفته ایم که سعی می کنیم امسال این فضاها در اختیار کارآفرینان گذاشته شود.

وی بر تلاش برای پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به کارآفرینان تاکید کرد و ادامه داد: در بحث فروش و بازاریابی برخی محصولات باید دنبال صادرات باشیم، به ویژه محصولاتی که شاید بازار داخلی برای آنها پاسخگو نباشد.

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی از دستگاه های اجرایی خواست در حوزه صنایع دستی تکالیف قانونی خود را انجام دهند تا شاهد رونق کارآفرینی جوانان و صنایع وابسته باشیم.

نمایشگاه کسب و کارهای جوانان کردستان گشایش یافت

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم اظهار کرد: این نمایشگاه گام سوم از پروژه آموزشی و توانمندسازی کسب و کارهای جوانان است که به صورت یک ماه فشرده در بخش کارگاه های آموزشی در قالب ۳۲ ساعت، کارآفرینان آموزش دیدند.

مجید آوج با بیان اینکه گام دوم نیز بازدید از مرز باشماق و آشنایی با مسائل گمرکی بود، افزود: امروز نمایشگاه محصولات کسب و کارهای حوزه جوانان برپا می شود.

وی اضافه کرد: هدف از این پروژه ارتقا دانش و مهارت های بازرگانی و تجارت کسب و کارهای جوانان است تا بعد از این پروژه آموزشی و توانمندسازی، نسبت به بحث برندسازی و بازاریابی بین المللی و بسته بندی آمادگی داشته باشند با بازارهای داخلی وخارجی رقابت کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از تشکیل کمیته جوانان کارآفرین و بازرگان در استان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم دوره های تخصصی در حوزه صادرات برگزار کنیم.

نمایشگاه کسب و کارهای جوانان کردستان به مدت سه روز در ۳۲ غرفه پذیرای علاقمندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha