شهادت «سنوار» عاملی دیگر در تسریع نابودی رژیم سفاک صهیونیستی خواهد بود

ارومیه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت نقده با تسلیت شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: شهادت شهید یحیی ابراهیم سنوار، انگیزه مبارزه با رژیم صهیونیستی را در جبهه مقاومت و حماس مضاعف می کند و عاملی دیگر در تسریع نابودی این رژیم سفاک است.

به گزارش ایرنا، ماموستا سنار تمرنژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این ترورها، بخشی از تبلیغات رسانه ای رژیم صهیونیستی است، افزود: این رژیم مفلوک برای اقناع ملت خود پس از شکست و ناکامی در طوفان الاقصی، از سرناچاری رهبران مقاومت و حماس را ترور می کند.

وی ادامه داد: پس از طوفان لاقصی، وعده صادق ۲ و پس از نمازجمعه نصر، ضربه مهلکی بر این رژیم جعلی وارد شد و این رژیم سفاک برای امید دادن به خود و مردمش رهبرانی چون رییس دفتر سیاسی حماس را به شهادت می رساند.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تصور می کند با به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت و حماس می تواند مسیر مقاومت و همچنین مبارزه مردم غزه و فلسطین را متوقف کند در حالی که آنچه می بیند برخلاف تصور اوست.

امام جمعه اهل سنت نقده اضافه کرد: نوع شهادت شهید سنوار، این درس را به رژیم صهیونیستی داد که مبارزه مردم غزه و جبهه مقاومت و حماس همچنان ادامه خواهد داشت و فرماندهان و مبارزانی دیگر سنگر به سنگر به مبارزه علیه این رژیم خواهند پرداخت.

ماموستا تمرنژاد افزود: رهبران مقاومت و حماس در میدان مبارزه با نثار جان خود شریک ماتم انسانهایی شدند که مورد ظلم رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاقی گرفتار شده که برای رهایی از آن دست به هر جنایتی می زند و تصور می کند با به شهادت رساندن فرماندهان و رهبران حماس و مقاومت به هدف خواهد رسید در حالیکه پس از هر فرماندهی، فرمانده دیگری علم مبارزه با این رژیم را به دست می گیرد.

وی اضافه کرد: اگر سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی و اگر حمایت های مالی و نظامی آمریکا به اسراییل نبود، تاکنون این رژیم کودک کش از بین رفته بود.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و ۵ کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

اواخر هفته گذشته، رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

خلیل الحیه، معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha