ظریف: «وفاق و همدلی» راهکار اصلی حل مشکلات کشور/ اصلاح‌طلب و اصولگرا خادم مردم هستند

اصفهان_ایرنا_معاون راهبردی رییس جمهور با اشاره به ضرورت وفاق و همدلی در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات کشور، گفت: انتخاب استاندار جدید اصفهان از سوی وزیر محترم کشور باعث وفاق در این شهر و استان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمدجواد ظریف روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام به ویژه شهیدان جبهه مقاومت، اظهار کرد: حضور بزرگان جبهه اصلاحات و اصولگرایی استان اصفهان در این جلسه موجب خرسندی است، همه ما چه اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالی در یک کشتی نشسته ایم؛ امروز زاینده رود خشک، فرونشست زمین و آلودگی هوا در اصفهان همه را آزار می دهد.

همه مسئولان اعم از اصلاح طلب و اصولگرا، خادم و در برابر مردم مسئول هستند
معاون راهبردی رییس جمهور تصریح کرد: وضعیت بد معیشت مردم، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد و این وفاق است که باید تمرین کنیم و اعتقاد دارم انتخاب دکتر جمالی نژاد به عنوان استاندار اصفهان، اقدام خوبی است تا ما وفاق را تمرین کنیم.

وی ادامه داد: مردم ایران عزیز و استان اصفهان حق زیادی بر گردن ما دارند و برهمین اساس باید به آنها خدمت کنیم چراکه ما خادم هستیم.

ظریف با اشاره به اینکه در برگه های استخدام ما نوشته شده «مستخدم» که به معنای خدمتگزار است، افزود: امام راحل فرمودند «مردم ولی نعمتان ما هستند» و باید این را باید باور کنیم که ما صاحب اختیار نیستم و این مردم هستند که صاحب اختیارند.

ظریف با تاکید بر اینکه باید به مردم خدمت کنیم، افزود: باور داشته باشیم که مردم ایران در ۴۵ سال گذشته با ایستادگی و مقاومت در برابر همه سختی‌ها، مشکلات و تحریم‌ها، از کشور خود حمایت کرده و پای انقلاب ایستاده اند.

وی گفت: هزاران سال است که مردم این سرزمین در برابر تهاجمات خارجی ایستادگی و مقاومت کرده اند تا نام ایران را حفظ کنند، به نحوی که هر کس به این کشور هجمه کرده در میان مردم تحلیل رفته و حذف شده است.

معاون راهبردی رییس جمهور با تاکید بر اینکه به همین دلیل به این مردم خیلی خیلی بدهکاریم، افزود: راه حل همه مشکلات نزد مردم است و آنها بهتر از ما مشکلات را می‌دانند، لذا باید طرف مشورت ما باشند تا ابتدا مشکلات را بشناسیم و سپس (با یافتن راهکار)برای حل آن اقدام کنیم.

ظریف اظهار داشت: نباید منتظر رسیدن دستور از تهران باشیم چراکه دستور از جانب مردم صادر می شود و باید آنها را باور کنیم که عامل اصلی حفظ و دوام ما هستند.

وی ادامه داد: اگر مردم را باور کنیم به طور قطع آینده بهتری برای خود و کشور خواهیم ساخت چراکه مردم این کشور مستحق بهترین ها هستند و بدانیم که با باور مردم، آینده بهتری برای همگی رقم خواهد خورد.

برای مقابله با جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی باید کنار هم و با هم باشیم

معاون راهبردی رییس جمهور همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، خاطرنشان کرد: اسراییل هر روز جنایت کرده و مردم بیگناه لبنان و غزه را به خاک و خون می کشد، صهیونیست ها ۸۵ تن بمب بر سر مردم بیگناه لبنان می ریزند تا عزیزان ما «سیدحسن نصراله و سردار عباس نیلفروشان» را به شهادت برسانند.

وی تاکید کرد: در این روزگار نیاز داریم کنار هم و با هم باشیم و با هم مشکلات را حل کنیم

مشکلات کشور در سایه وفاق و با هم بودن حل می شود

معاون رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه همه کشور ایران از بی‌آبی رنج می‌برد ، تصریح کرد: می بایست همگی در کنار هم باشیم تا این مشکلات را حل کنیم، زاینده رود خشک، فرونشست زمین و آلودگی هوا در اصفهان برای همه مردم ایران آزار دهنده است و ما باید در سایه همدلی و وفاق و باور توان ملت، برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم.

ظریف با آرزوی موفقیت برای دکتر جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان و تاکید بر بهره مندی از تمامی ظرفیت ها اعم از اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب، بانوان و جوانان برای حل مسایل و مشکلات استان ، اظهار امیدواری کرد با بکارگیری مدیران جوان روح تازه‌ ای به این شهر، این استان و کشور داده شود.

معاون راهبردی رییس جمهور در خاتمه با تقدیر از خدمات مرتضوی استاندار سابق اصفهان، برای مردم این استان بهترین‌ها را آرزو کرد و گفت: بایستی مشکلات را با همفکری یکدیگر حل کنیم و در غیر این صورت به موفقیت نخواهیم رسید.

مراسم تکریم سیدرضا مرتصوی و معارفه مهدی جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان، امروز با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان در تالار «نگین» سپاهانشهر اصفهان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha