۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۳
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85632739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: تا پای جان برای حل مسائل اصفهان مجاهدانه تلاش می‌کنیم

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: هنگامی که از کار مهمی فارغ، به کار مهم دیگر مشغول می‌شویم و قول می‌دهم تا پای جان برای حل مسائل استان مجاهدانه تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد شنبه بیست و هشتم مهرماه، در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن قدردانی از دولت چهاردهم و حمایت‌های مسوولین و مردم اصفهان، گفت: برای من ارزشمند است که همه برای توسعه و آبادانی اصفهان هم قسم شویم.

استاندار اصفهان گفت: مساله محوری، مشارکت مردمی و پیگیری تا رسیدن به نتیجه سه رویکرد نماینده دولت در اصفهان است.

وی افزود: تنها در مسائل امروز متوقف نمی‌شویم و با نگاهی جامع به آینده نیز می‌اندیشیم، همچنین مشارکت جویی را نیز سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم زیرا هیچ مشکلی بدون حضور مردم قابل حل نیست.

جمالی نژاد بار دیگر بر هم قسم شدن همه مسوولان و موثرین استان تاکید کرد و افزود: مداومت و پیگیری را نیز فراموش نخواهیم کرد و اسیر گزارش‌های بی ثمر نمی‌شویم.

وی با اشاره به اینکه کارها را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم و میانه راه جا نمی‌زنیم عنوان کرد: حتی اگر یک موضوع و چالش استان رفع شد در همان نقطه متوقف نمی‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی ما بایستی عالمانه حرکت و خود را مستمر نقد کند و این رویکرد را در سال‌های گذشته همواره رعایت کرده‌ایم.

استاندار اصفهان گفت: نه از حقوق خود کوتاه می‌آییم و نه به حقوق دیگران تعرض می‌کنیم، نه اجازه می‌دهیم به اصفهان ظلم شود و نه به سایر استان‌ها و مردم کشور ظلم می‌کنیم.

جمالی نژاد افزود: به اختلافات فرصت سوز درون و برون استانی پشت می‌کنیم و بر مدار وفاق ملی حرکت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، آیین معارفه استاندار اصفهان، امروز با حضور معاون راهبردی رییس جمهور و وزیر کشور در تالار «نگین» سپاهانشهر اصفهان برگزار شد.

مهدی جمالی‌نژاد(زاده ۱۳۴۸ در اصفهان) جایگزین سیدرضا مرتضوی است که مهر۱۴۰۰ در دولت سیزدهم سکانداری استانداری اصفهان را بر عهده داشت.

معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، ریاست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، دبیر هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی کشور، عضو شورای توسعه نظام مهندسی و کنترل ساختمان کشور و رییس کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی کشور از درخشانترین سوابق اجرایی جمالی نژاد است.

جمالی‌نژاد ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ بعنوان شهردار اصفهان معرفی شد. وی همچنین معاونت امور عمرانی استانداری، معاونت هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری، مدیرکل امور شهری و شوراها، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و مشاور عمرانی استاندار را در این استان را بر عهده داشته است.

ریاست کارگروه محیط‌ زیست و توسعه پایدار، ریاست کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی، ریاست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی، ریاست کمیسیون ماده ۲۱ قانون واگذاری و احیای اراضی دولتی و ریاست کارگروه تشخیص صلاحیت کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر پست‌های او در اصفهان بوده است.

جمالی‌نژاد شهریور ۱۳۹۶ شهردار یزد شد و یک‌سال بعد(۱۳۹۷) استعفا داد که شورای شهر یزد با این استعفاء موافقت کرد.

تحصیلات وی دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه اصفهان است.

جمالی‌نژاد بعنوان هفدهمین استاندار اصفهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی شده و سکان مدیریت امور این استان را بر عهده گرفته است.

سیدرضا مرتضوی، استاندار سابق اصفهان نیز سه سال عهده‌دار این مسوولیت در دولت سیزدهم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha