۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85632890
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار شهدای لبنان به ۲ هزار و ۴۴۸ نفر رسید

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۵
کد خبر: 85632890
شمار شهدای لبنان به ۲ هزار و ۴۴۸ نفر رسید

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت لبنان از افزایش شمار شهدای این کشور در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به ۲ هزار و ۴۴۸ نفر و رسیدن تعداد زخمی ها به ۱۱ هزار و ۴۷۱ تن خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که طی ۲ روز گذشته در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف این کشور، ۳۶ نفر شهید و ۲۰۴ نفر زخمی شدند.

وزارت بهداشت لبنان افزود که از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور در هشتم اکتبر سال گذشته (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، شمار شهدای لبنان به ۲ هزار و ۴۴۸ نفر رسید و علاوه بر آن ۱۱ هزار و ۴۷۱ نفر نیز در حملات این رژیم زخمی شده‌اند.

شبکه المیادین نیز از بمباران عصر امروز شهرک کفرشوبا و شهرک مرزی «الضهیرة» توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حزب‌الله لبنان از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) بیش از سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است و اکنون برآورد می شود که تعداد عملیات های این جنبش بالغ بر سه هزار و ۳۰۰ مورد شده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha