۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85632978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی تیم ملی کونگ فو در زنجان آغاز شد

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱
کد خبر: 85632978
اردوی تیم ملی کونگ فو در زنجان آغاز شد

زنجان- ایرنا - اردوی تیم ملی کونگ فو بزرگسالان و جوانان /شنبه شب/ در سالن اختصاصی کونگ فو این شهر آغاز شد و تا یکم آبان ادامه دارد.

دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی زنجان در حاشیه این اردو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در اردوی تیم ملی پنج نفر در رده سنی بزرگسالان ، سه نفر در رده سنی جوانان، 2 مربی و یک سرپرست حضور دارند.

بهروز عالمی افزود: اردوی یاد شده به منظور آمادگی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی ازبکستان شهر تاشکند که آبان امسال برگزار می شود، به میزبانی استان زنجان در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: از استان زنجان نیز آقایان علی مهاجری و محمدرضا عابدینی به عنوان عضو تیم ملی در رده سنی جوانان در این اردو حضور داشته و اباذر علوی به عنوان مربی و بهروز عالمی سرپرستی را به عهده دارد.

بیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی زنجان خاطر نشان کرد: پیش از این نیز هیات کونگ فو استان در سال گذشته میزبانی مسابقات ملی و همچنین اردوهای تیم ملی را برعهده داشته است.

عالمی با بیان اینکه پتانسیل خوبی به لحاظ ورزشکار و مربی در شهرستان های استان وجود دارد، گفت: این عاملی است برای رشد مناسب این رشته ورزشی است؛ هم اکنون فعالیت این رشته در شهرستان‌های استان به ویژه ابهر، طارم، ایجرود، سلطانیه و خدابنده بسیار چشمگیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha