۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85633098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مراسم گرامیداشت شهید «یحیی سنوار» در گناوه برگزار شد

بوشهر- ایرنا- مراسم گرامیداشت شهید «یحیی سنوار» و سایر شهدای مقاومت با حضور گسترده مردم در گناوه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، «حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی‌حسینی» شامگاه شنبه در این مراسم اظهار کرد: شهادت «یحیی سنوار» ملقب به «ابو ابراهیم» که سال ها برای آزادی فلسطین و غزه در میدان با رژیم کودک کش اسرائیل مبارزه کرد ضایعه ای بزرگ برای جهان اسلام به شمار می رود اما راه این شهید و دیگر مجاهدان راه خدا تا همیشه زنده و ادامه خواهد ماند.

وی افزود: نوع شهادت این مبارز جهان اسلام که در معرض جهانیان گذاشته شد نشان از صبر و مقاومت و جرات این شهید بود که دشمن حتی جرات نزدیکی به او نداشت.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: تمام زندگی مبارزاتی شهید «یحیی سنوار» حاکی از نفرت از اشغال گران و تلاش برای رهایی قدس شریف و غزه بوده به گونه ای که در میدان مبارزه با رژیم کوک کش صهیونیستی و در راه دفاع از وطن، جان خود را تقدیم ملت مظلوم فلسطین، غزه و جبهه مقاومت کرد.

رکنی‌حسینی ادامه داد: مکتب و راه این شهید و سایر شهدای مقاومت ادامه خواهد یافت و اهداف آنها برای ملل آزاده و مسلمانان جهان جاودان خواهد بود.

بیشتر بخوانید

نماینده مجلس: جریان مقاومت با شهادت سرداران این جبهه متوقف نمی‌شود

«یحیی سنوار» ؛ مکتب شهادت و زیست اخلاقی

وی گفت: شهید «یحیی سنوار» با طراحی عملیات «طوفان الاقصی» تمام هیمنه پوشالی رژیم غاصب و اشغال گر صهیونیستی را از بین برد و ثابت کرد مرد میدان عمل و مبارزه است.

صهیونیست ها با شهادت ۴۲ هزار انسان مظلوم در غزه عمق وحشی گری خود را نشان دادند

امام جمعه گناوه یادآور شد: این در حالی است که صهیونیست ها جرات حضور در میدان عملیات را ندارند و از طریق ترور شخصیت ها برجسته و انقلابی جبهه مقاومت وارد یک کارزار نابرابر شده و با بمباران مراکز مسکونی و بیمارستان ها و شهادت ۴۲ هزار انسان مظلوم خود واقعی وحشی خود را به نمایش گذاشته اند.

رکنی‌حسینی عنوان کرد: با تلاش جبهه مقاومت، نظم جهانی جدیدی که آمریکایی ها و بخشی از کشور های غربی در منطقه خاورمیانه دنبال می کنند و اسراییل غاصب را مجری آن قرار داده اند محکوم به شکست شده است.

وی بیان کرد: در طول یک سال گذشته انواع تسلیحات پیشرفته نظامی در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشته شد اما همگان دیدند که نه این تسلیحات و نه آن گنبد آهنین نمی تواند خللی بر اراده جبهه مقاومت در منطقه ایجاد کند .

امام جمعه گناوه ادامه داد: خیزش عمومی به نفع مردم مظلوم فلسطین حتی در قلب اروپا و آمریکا نشان از حق مداری و روحیه مقاومت است که سبب آبروریزی بیشتری برای رژیم کودک کش اسراییل شده است.

رکنی‌حسینی یادآور شد: محور مقاومت با اعتقاد و اطمینان به نصرت الهی به این مبارزه همه جانبه ادامه خواهد داد و هر شهیدی به عنوان یک الگو راه را برای حضور بیشتر فلسطینیان برای مبارزه تا آزادی قدس شریف باز خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha