فرماندار ویژه میناب: هیچ کمبودی در تامین و عرضه برنج وجود ندارد

بندرعباس - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: با تامین و توزیع ۳۰۰ تن برنج در این شهرستان بازار میناب به آرامش رسیده و هیچ گونه کمبودی در تامین این کالای اساسی و مورد مصرف روزانه مردم وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمد رادمهر روز یکشنبه در حاشیه نشست تنظیم بازار شهرستان میناب اظهار کرد: طبق تصمیم تنظیم بازار استان و شهرستان در جهت کاهش قیمت برنج در میناب تاکنون۳۰۰ تن برنج با قیمت مصوب در شهرستان جذب شده است.

وی ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان ۳۰ مکان برای توزیع برنج صادراتی در مراکز شهری و روستایی میناب تعیین شده و این مراکز در حال افزایش است.

فرماندار ویژه میناب از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه عرضه خارج از قیمت مصوب به اکیپ های بازرسی و یا به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، باتوجه به اینکه چند هفته گذشته عرضه برنج خارجی در بازارهای هرمزگان کاهش یافته و قیمت این محصول نیز افزایش داشته است و گلایه‌مندی شهروندان را در پی داشته است؛ بنابراین با دستور قضایی ترخیص ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج وارداتی انباشت شده در بندرشهید رجایی از روز شنبه ۲۱ مهرماه آغاز شده و در حال بارگیری به سراسر کشور است.

رییس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: در شصت و سومین بازدید مسوولان قضایی از بندر شهید رجایی و دیداربا تجار و فعالان اقتصادی، پس از درخواست یکی از تجار برای رسیدگی به مشکل به وجود آمده برای ترخیص محموله ۲ هزار و ۴۰۰ تنی برنج وارداتی، دستورات ویژه‌ای در این خصوص صادر و از دادستان مرکز استان و مدیران گمرک و اموال تملیکی خواسته شد تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

میناب به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان هرمزگان در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha