۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85633158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مدرس حوزه: خیانت دولت‌های اسلامی به جبهه مقاومت بخشودنی نیست

قزوین - ایرنا - مدرس حوزه و مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: جبهه مقاومت در حالی با تمام وجود پای آرمان‌های جهان اسلام ایستاده که برخی کشورهای اسلامی به صورت علنی و یا با سکوت خود درحال خیانت به جبهه مقاومت هستند که گناه آن‌ها بخشودنی نیست.

حجت الاسلام اسدالله مهر آرا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخی دولت های اسلامی در منطقه به خاطر منافع شخص درحال خیانت به جهان اسلام و مسلمانان هستند و این سران دولت های مسلمان از آنجایی که حیات و منافع خود را با رژیم غاصب صهیونیستی گرده زده اند، مجبورند در برابر آن سکوت کرده و در برخی موارد نیز به صورت علنی از جنایات آن حمایت کنند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین افزود: در حال حاضر بیش از ۲ سال است که غزه در یک زندان به سر می برد و در محاصره قرار گرفته که دولت مصر به عنوان یک دولت مسلمان علاوه بر اینکه هیچ حمایتی از مردم غزه نکرده است، بلکه به مشکلات و محاصره آنها دامن می زند.

حجت الاسلام مهرآرا ادامه داد: دولت‌های اسلامی و کشورهای مسلمان بدانند اگر غزه و لبنان شکست بخورند رژیم صهیونیستی دست از کار نکشیده و جنگ با اعراب را دوباره کلید خواهد زد.

وی در خصوص شهادت سنوار عنوان کرد: شهید سنوار طراح عملیات طوفان الاقصی، بسیار باهوش و نترس بود و برنامه و طرح هایی که با توجه به شناخت خوبش از رژیم صهیونیستی پی ریزی می کرد، باعث وحشت سران رژیم صهیونیستی شده بود.

این مدرس حوزه خاطرنشان کرد: شهید سنوار، ۲۲ سال در اسارت و زندان به سر برد و از بدو تولد در اردوگاه های جنگی زندگی کرد و مبارزه با رژیم صهیونیستی بخش بزرگی از هویت و شخصیت او را شکل می داد.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین یادآور شد: شهید سنوار همواره در صف اول مبارزه قرار داشت و هیچگاه پشت میز ننشست و فرمان صادر نکرد، بلکه در خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha