پدر شهیدان اسماعیلی‌نژاد در چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

شهرکرد- ایرنا- روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در پیامی اعلام کرد: «حاج رمضان اسماعیلی‌نژاد» جانباز هشت سال دفاع مقدس و پدر شهیدان «علی و غلامرضا اسماعیلی نژاد» به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش ایرنا، شهید والامقام «علی اسماعیلی‌نژاد (تومانک وردنجانی)» پنجم بهمن ماه ۱۳۴۹در روستای وردنجان به دنیا آمد و در حالی که دانش‌آموز سوم متوسطه در رشته تجربی بود از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و دوم دی ماه ۱۳۶۵در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد. پیکر مطهر این شهید در زادگاهش به خاک سپرده شده است.

همچنین شهید والامقام «غلامرضا اسماعیلی نژاد(تومانک وردنجانی)» یکم فروردین ماه ۱۳۵۲در روستای وردنجان به دنیا آمد. دانش‌آموز اول متوسطه در رشته تجربی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و سوم اسفندماه ۱۳۶۶ با سمت خدمه ضد هوایی در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به سر به شهادت رسید.

چهارمحال و بختیاری در مجموع بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن را تقدیم نظام اسلامی کرد.

در دوران دفاع مقدس حدود ۴۰ هزار رزمنده از این استان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد که از این تعداد ۲ هزار و ۴۳۶ رزمنده شهید، هفت هزار و ۵۰۰ نفر جانباز و نزدیک به ۵۰۰ نفر آزاده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha