۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85633545
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون اول قوه قضائیه: قانون فصل الخطاب است

۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85633545
معاون اول قوه قضائیه: قانون فصل الخطاب است

شیراز-ایرنا-معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ما به عدالت که امروز دغدغه همگانی است نیازمندیم، گفت: در نحوه رسیدگی و اجرا باید به قانون توجه شود، لذا اگر به قانون توجه نشود، قطعا به گزاره‌های صداقت نخواهید رسید، بنابراین زمانی قاضی می‌تواند به گزاره صدق برسد که ملاک او قانون باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: آن که می‌خواهد پیوست عدالت را در همه عرصه‌ها به جریان بیندازد و محقق کند قضات هستند، قضات برای تحقق عدالت آمده‌اند و باید قدر خود را بدانند که در کجای تاریخ قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: امروز ما آیین دادرسی و قوانین موضوعه داریم و دعوت و اهتمام بر این است که به آیین و قوانین توجه دقیقی داشته باشیم.

خلیلی گفت: در دنیایی که با ظلم گسترده مواجه‌ایم و دولت‌های مدعی حقوق بشر در برابر این همه جنایت سکوت پیشه کرده اند و در این میان مظلومین با ظلم مضاعف روبه‌رو هستند، اما مردم مظلوم فلسطین خود را به پذیرش ظلم عادت نداده‌ و شرافت‌مندانه و عزت‌مندانه، از خود در برابر دشمن سفاک دفاع می‌کنند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: رژیم صهیونیستی کودکان، مادران و پدران را بی گناه می‌کشد و هر آنچه را می‌بیند تخریب می‌کند و از هر وسیله‌ای برای کشتن انسان های مظلوم استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی پیروز میدان نیست و شکست خورده میدان است، لذا پیروزی برای جبهه‌ای است که اندیشه آن در سراسر جهان برای آزادگان جهان مانده و می‌ماند.

معاون اول قوه قضائیه: قانون فصل الخطاب است

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی از سمت خود تودیع و حجت‌الاسلام والمسلمین صدرالله رجائی ‌نسب به عنوان ریاست کل دادگستری فارس معارفه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha