فراخوان پنجمین یادواره «راه سلیمانی» در لرستان اعلام شد

خرم‌آباد - ایرنا - فراخوان پنجمین یادواره استانی «راه سلیمانی» با محوریت جهان اسلام و وقایع منطقه به ویژه غزه و لبنان در لرستان اعلام شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رضا نیازی معاون هنری اداره کل گفت: برگزاری یادواره «راه سلیمانی» از اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آغاز شد و امسال در پنجمین سالگرد شهادت سردار دلها، با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بسیج هنرمندان استان و شهرداری خرم‌آباد برگزار خواهد.

وی برگزاری این یادواره را فرصت مغتنمی برای اشاعه فرهنگ مقاومت بین نسل نوجوان و جوان جامعه دانست و افزود: ایران و آینده مقاومت، نابودی رژیم جعلی اسرائیل، شهادت رهبران جبهه مقاومت، مقاومت بعد از حاج قاسم و مظلومیت غزه و لبنان موضوعات پنجمین یادواره «راه سلیمانی» هستند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعر، نمایشنامه، فیلمنامه، سرود و قطعه باکلام، ترانه، پوستر، تصویرسازی، اینفوگرافیک، پادکست، نماهنگ و محتوای شبکه‌های اجتماعی به دبیرخانه یادواره با شناسه‌ @Rahe_Soleymani در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

نیازی با اشاره به تقویم اجرایی یادواره گفت: مهلت ارسال آثار از یکم آبان تا یکم دی ماه است و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ۱۲ دی با حضور مسوولان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: پشتیبانی از حقوق مسلم مردم ستمدیده و آواره فلسطین، حمایت همه جانبه از آنان برای بیرون راندن متجاوزان صهیونیستی از سراسر سرزمین های اشغالی و کمک به حاکمیت کامل آنها بر سرنوشت خویش، از روشن‏ترین مصادیق مسوولیت دینی و ملی است.

وی با اشاره به شهادت شهید یحیی سنوار اضافه کرد: این فرمانده از مرگ واهمه ای نداشت و همانند شهید نصرالله و دیگر فرماندهان یک الگو برای جبهه مقاومت شد.

نیازی با بیان اینکه سردار سلیمانی در طول ۲۲ سال فرماندهی نیروی قدس به دنبال تقویت جبهه مقاومت برای در هم شکستن رژیم صهیونیستی بود، افزود: حاج قاسم دست پرورده مکتب امام و رهبری بود و به عنوان یک قهرمان ملی و بین‌المللی مورد تحسین دوست و دشمن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha