کلیات لایحه ساماندهی پهپادهای غیرنظامی در کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شد

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه ساماندهی پرنده های هدایت پذیر از راه دور یا پهپادغیرنظامی در نشست کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم رضایی در توضیح نشست عصر یکشنبه - ۲۹ مهر 1403 کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز(یکشنبه) ابتدا رسیدگی به درخواست ۴۲ نفر از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس درباره استنکاف از اجرای بند (الف) ماده (۲) قانون انتصاب اشخاص در مشاغل حساس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: پس از سخنان معاون حقوقی رئیس جمهور به عنوان نماینده دولت، در نهایت نمایندگان حاضر با این درخواست موافقت کردند تا این درخواست طبق آیین نامه داخلی مجلس به صحن مجلس ارجاع شود.

وی با اشاره به دومین دستور نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: بررسی کلیات لایحه ۲۷ ماده ای ساماندهی پرنده های هدایت پذیر از راه دور یا پهپادغیرنظامی که از طرف وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مجلس ارسال شده بود، با حضور مسوولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: در نهایت کلیات این لایحه با حداکثر آرا تصویب شد و برای بررسی جزییات، این لایحه به کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارجاع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha