نوید روزهای خوب برای فوتبال گچساران/ بازسازی ورزشگاه بعد از ۲۰ سال

گچساران- ایرنا- تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل خاک‌برداری و احیای زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و همچنین برای استانداردسازی و توسعه این ورزشگاه دیدارهای خانگی‌اش را در خارج از استان برگزار می کرد هم اکنون بازسازی ورزشگاه شهدای نفت بعد از ۲۰ سال انجام شده و در روزهای آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود که نوید روزهای خوبی برای فوتبال گچساران است.

به گزارش ایرنا، تیم نفت و گاز گچساران فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را با تیم‌های فجر شهید سپاسی، پیکان، صنعت نفت آبادان، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، شهر راز شیراز، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، سایپا، پارس جنوبی جم، مس سونگون، مس کرمان، پالایش نفت بندرعباس، داماش گیلان، نیروی زمینی، نفت مسجدسلیمان و شهرداری آستارا آغاز کرد.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران برای سومین بار هدایت طلایی پوشان نفت و گاز گچساران را در ۱۰ سال اخیر برعهده ‌گرفته اگرچه یزدی در این فصل از رقابت‌ها نیز ریسک بزرگی کرده و تیمی متشکل از بازیکنان بومی و باتجربه را روانه رقابت‌های این فصل کرده است.

سورپرایز ویژه برای فوتبال نفت و گاز گچساران

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل خاک‌برداری و احیای زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و همچنین جهت استانداردسازی و توسعه این ورزشگاه دیدارهای خانگی‌اش را در خارج از استان برگزار می کند و این موضوع مشکلات بسیاری را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم به همراه داشته است.

به همین دلیل سرمربی نفت و گاز گچساران مهم‌ترین رقیب تیمش در جام آزادگان را عدم میزبانی در گچساران عنوان کرده و گفته مهم‌ترین رقیب ما در دیدارهای این فصل از جام آزادگان‌ همان مسافت‌هایی هستند که طی می‌کنیم و تاکنون چندین بازی انجام داده‌ایم که به‌نوعی رقیب اصلی‌مان‌ همان اتوبوس است.

نوید روزهای خوب برای فوتبال گچساران/ بازسازی ورزشگاه بعد از ۲۰ سال

به گفته کارشناسان ورزشی جو ورزشگاه شهدای نفت گچساران یکی از برگ برنده های نفتی ها در مقابل حریفان خود بوده که بازی در ورزشگاه های دیگر استان های کشور نمی تواند آنرا برگرداند.

به گفته آنها، محرومیت از حمایت هواداران در این فصل از رقابت‌ها روی عملکرد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تأثیر زیادی داشته بطوری که فوتبال گچساران را از یک نعمت بزرگ محروم کرده است.

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در مصاحبه های خود به مشکلات تیمش اشاره‌کرده بود و بیان کرد، تلاش دارد شرایط بهتری را برای کل مجموعه خود فراهم کند و برنامه هایی که به باشگاه برای برگزاری اردوها و برنامه‌ها ارائه داده عملیاتی نشد.

داریوش یزدی اظهار کرد: تیم نفت و گاز گچساران بازی‌های خانگی تیم خود را به دلیل استانداردسازی و بهسازی ورزشگاه شهدای نفت خارج از خانه برگزار می کند خود به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

نوید روزهای خوب برای فوتبال گچساران/ بازسازی ورزشگاه بعد از ۲۰ سال

یزدی بیان کرد: انتظار می رود که متولیان امر تمهیداتی را برای رفع این معضل در نظر بگیرند که این رفت‌ وآمدها به ما ضرر نزنند.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی بازی های گذشته خستگی بر بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران چیره می‌شود و این خستگی نشأت ‌گرفته از همین پیمودن مسیر با اتوبوس است.

بازسازی ورزشگاه شهدای نفت گچساران بعد از ۲۰ سال

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از روند بازسازی ورزشگاه شهدای نفت نیز از بازسازی کامل این مجموعه پس از ۲۰ سال خبر داده است.

غلامرضا کمالی گفت: ۲۰ سال از زمان کشت اولیه چمن ورزشگاه شهدای نفت گچساران می گذرد و این ورزشگاه در گذشته میزبان مسابقات مهم کشوری بود.

نوید روزهای خوب برای فوتبال گچساران/ بازسازی ورزشگاه بعد از ۲۰ سال

وی با بیان اینکه این ورزشگاه به دلیل فرسودگی موردبازسازی کامل قرار گرفت بیان کرد: در این زمینه تمام بخش‌های مختلف شرکت پای‌کار هستند و با اقدامات اجرایی و بهره‌مندی از نیروی انسانی و خرید اقلام اساسی این طرح در روزهای آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.

کمالی افزود: خاک‌برداری تا عمق ۷۰ سانتی‌متری، خاک‌برداری ۶ هزار مترمکعب، احداث کانال زهکشی جدید متقاطع در عمق و سطح زمین، نصب سیستم جدید آبیاری مکانیزه، کاشت چمن جدید، تعویض سیستم برق‌رسانی، احداث تونل ورودی، تعمیرات اساسی جایگاه ویژه، اتاق‌های داوران، ناظران و تست دوپینگ، حوضچه زهکشی اطراف در کنار بهسازی اطراف چمن، تقویت نور ورزشگاه، رنگ‌آمیزی سکوها و زیباسازی اطراف از اقداماتی است که در این مدت برای خدمت به جامعه ورزشی شهر انجام‌شده است.

نوید روزهای خوب برای فوتبال گچساران/ بازسازی ورزشگاه بعد از ۲۰ سال

وی اظهار کرد: مدت‌ها بود مردم شهرستان گچساران دغدغه مشکل تیم نفت و گاز گچساران را داشتند که با رایزنی‌های انجام‌شده با خوزستان و ورزش وزارت نفت، امروز مالک اصلی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha