۶۷۵ تن کالای اساسی در تربت‌حیدریه توزیع شد

۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85634244
۶۷۵ تن کالای اساسی در تربت‌حیدریه توزیع شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ۶۷۵ تن کالای اساسی از ابتدای امسال تاکنون در راستای تامین امنیت غذایی توزیع شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا قادری روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: این میزان شامل۵۲۲ تن شکر، ۴۰ تن مرغ منجمد، ۸۴ تن برنج هندی، ۱۹ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۰ تن گوشت گرم گوساله بود.

وی ادامه داد: این اقلام در فروشگاه‌های مجاز شهرستان تربت حیدریه و بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار از طریق معاونت بازرگانی و پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و توسط این مدیریت تامین و توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: در راستای پایش و نظارت و ‌بازرسی از ابتدای امسال تاکنون، ۹۹۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی در حوزه تولید محصولات کشاورزی و دامی انجام شد و متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

قادری افزود: کارگروه تنظیم بازار در راستای کنترل بازار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، محدود کردن دست افراد سودجو و حفظ رقابت سالم در بازار توسط بخش دولتی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این سازمان وظیفه دارد به منظور تامین امنیت غذایی و حمایت از حقوق مردم برخی کالاهای اساسی را به قیمت مصوب تامین و توزیع کند و در دسترس مردم قرار دهد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون در شهرستان تربت‌حیدریه افزون بر ۱۲ هزار واحد صنفی در قالب ۴۲ اتحادیه در چهار بخش توزیعی، خدماتی، تولیدی و خدمات فنی فعالیت دارند که ۴۶ درصد اصناف در بخش توزیعی، ۲۴ درصد در بخش تولیدی، ۱۸ درصد در بخش خدمات فنی و ۱۲ درصد در حوزه خدماتی فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha