۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85156816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: برخی اصناف تربت‌حیدریه با ایجاد نمایشگاه دایمی عرضه کالا مخالف هستند

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با یادآوری ضرورت ایجاد نمایشگاه بین‌المللی و عرضه دائمی کالا و خدمات در این شهرستان گفت: متاسفانه برخی اصناف منطقه مخالف موضوع هستند چراکه آن را زمینه ساز ضربه به کسب و کارشان می‌دانند.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز شنبه در جمع اصناف و کارآفرینان حوزه صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه افزود: استقرار نمایشگاه دائمی عرضه کالا و خدمات باعث توانمندی بیشتر اقتصاد شهرستان می شود.
وی گفت: بهتر است طرح جامع ایجاد نمایشگاه دایمی عرضه کالا و خدمات توسط اتحادیه‌های صنفی تربت حیدریه تهیه شود تا بر اساس آن زمین و امکانات لازم واگذار شود.

فرماندار: برخی اصناف تربت‌حیدریه با ایجاد نمایشگاه دایمی عرضه کالا مخالف هستند

کی‌پور در ادامه خطاب به اصناف تربت‌حیدریه پیشنهاد داد: با هدف معرفی خدمات و چگونگی عرضه کالای با کیفیت توسط اصناف شهرستان، طرح پویش و رونق اقتصادی اصناف با کمک و پشتیبانی اتحادیه های صنفی اجرا ‌شود.
فرماندار تربت‌حیدریه اضافه کرد: بر این اساس هر اتحادیه صنفی در قالب برپایی نمایشگاه، ضمن تبلیغات و بازاریابی، خدمات یا کالاهایش را با تخفیف و قیمت مناسب عرضه و به رونق بازار کمک کند.

فرماندار: برخی اصناف تربت‌حیدریه با ایجاد نمایشگاه دایمی عرضه کالا مخالف هستند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه نیز گفت: اکنون ۱۳ هزار واحد صنفی در قالب ۴۲ اتحادیه در چهار بخش توزیعی، خدماتی، تولیدی و خدمات فنی به مردم این شهرستان خدمت‌رسانی می‌کنند.
محمدرضا ملکی با بیان اینکه ۱۷ درصد اتحادیه‌های تربت حیدریه در حوزه تولید فعالیت دارند، افزود: ۴۷ درصد اشتغال شهرستان بر عهده اصناف است.
وی همچنین گفت: پارسال هزار و ۶۵۳ پروانه بهره برداری برای اصناف تربت حیدریه صادر شد که بیانگر علاقه عمومی شهرستان به توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در حوزه اصناف است.

بیشترین توانمندی اقتصاد تربت حیدریه در حوزه کشاورزی و تجارت و پس از آن معدن و صنعت است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha