۳۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف در شهرستان البرز توقیف شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان البرز از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در پارک‌ها و معابر عمومی و توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ بهرام منصوری روز دوشنبه اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ضربتی امنیت محله محور با هدف برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف در پارک‌ها، معابر عمومی شهرستان البرز با حضور چند گروه از پلیس‌های تخصصی به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران موفق به توقیف و اعمال قانون ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم شدند، افزود: اجرای این طرح، رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته و با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه موتورسیکلت‌های متخلف به پارکینگ انتقال داده شدند، تصریح کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و با توجه به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، از مردم عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha