۵۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سرپل ذهاب جمع آوری شد

قصرشیرین- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: ۵۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب با بررسی و پایش در ۶ ماه نخست امسال در شهرستان سرپل ذهاب شناسایی و جمع آوری شد.

رضا داودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی افزایش بی رویه مصرف آب و لزوم مدیریت مصرف آن، اکیپ جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آبفای سرپل ذهاب به صورت مستمر در حال پایش، شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان است.

وی اظهار کرد: انشعاب غیرمجاز دست اندازی به منابع عمومی است و در مواردی یک انشعاب غیرمجاز، آب یک روستا را تحت تاثیر قرار داده و از این رو برخورد با متخلفان انشعابات غیرمجاز، برخوردی قاطع و بدون هیچ گونه مماشات خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز، موضوع را از طریق سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان (۱۲۲) اطلاع دهند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری این انشعابات اقدام نمایند.

داودی همچنین با اشاره به برخورداری ۸۰۰ مشترک جدید شهرستان سرپل ذهاب از آب شرب سالم و پایدار در ۶ ماه سپری شده از سال جاری خبرداد.

داودی با اشاره به تلاش این امور جهت تسریع در فروش و نصب انشعابات و جلوگیری از تخلفات احتمالی، اظهار کرد: آب و فاضلاب در راستای عمل به رسالت خود در تأمین و توزیع آب شرب سالم و پایدار و خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان اقدام به واگذاری و نصب ۸۰۰ فقره انشعاب به متقاضیان واجد شرایط کرده است.

سرپل ذهاب ۳۱ هزار مشترک آب شهری و روستایی دارد، این شهرستان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ مشترک آب روستایی است که در ۲ بخش مرکزی و قلعه شاهین زندگی می‌کنند.

شهرستان سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در سطح شهر و ۲۲۶ روستا با کشور عراق همسایه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha