۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85623046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب شرب برخی از محله‌های شهر کرمانشاه عصر امروز قطع می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - براساس اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، آب شرب مشترکان برخی از محله‌های شهر کرمانشاه به دلیل شکستگی خط انتقال، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ساعت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه ۱۸ مهر با قطعی آب و یا افت فشار مواجه می شود.

به گزارش ایرنا در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با توجه به شکستگی خط انتقال آب سایز ۲۰۰ میلی‌متر آزبست واقع در کمربندی غربی، بالاتر از بیمارستان سینا، محله‌های: خیام، سعدی، بهار، سراب سعید، خیابان دارایی (کسری)، تپه ترمینال، ۱۴ متری امینی، میدان جمهوری، آقاجان و نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ لغایت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه با قطعی آب و یا افت فشار مواجه می شوند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از مشترکان ساکن در این محله‌ها خواسته است که با صبر و بردباری و مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه افزون بر ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

کلانشهر کرمانشاه هشت منطقه شهری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha