به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر؛ بابک محمودی روز دوشنبه گفت: در ۶ ماه ابتدای سال ۱۴۰۳، بیشاز ۴۰۵ هزار مرتبه با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس گرفته شده است که ۵۱ درصد این تماسها جنبه مزاحمت داشته است.
وی افزود: حدود ۱۲ درصد از تماس ها با شماره ۱۱۲ برای دریافت راهنمایی بوده و فقط حدود ۴ درصد تماس ها منجر به انجام ماموریت و عملیات امدادی شده است.
این مقام مسئول در هلال احمر گفت: سایر تماس ها نیز مربوط به پیگیری گزارش ها و یا تماس های نامرتبط با حوزه تخصصی هلال احمر بوده و در این مدت صرفا یک تماس به صورت نیمه تمام باقی مانده است.
محمودی توضیح داد: شماره ۱۱۲ هلال احمر در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان است و بلافاصله پس از تماس با شماره ۱۱۲، جمعیت هلال احمر نزدیک ترین تیمهای امدادی را پایش کرده و به محل حادثه اعزام میکند.
وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا شماره تماس ۱۱۲ را مشغول نکرده تا حادثه دیدگان بتوانند به راحتی با اپراتور هلال احمر ارتباط برقرار کنند.
رئیس سازمان امدادونجات هلالاحمر:
بیش از ۵۰ درصد تماسها با شماره ۱۱۲ امداد مزاحمان تلفنی هستند
۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷
کد خبر:
85634387
تهران- ایرنا- رئیس سازمان امدادونجات هلالاحمر با اشاره به این که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۸ هزار مرتبه مزاحمت برای شماره ۱۱۲ هلال احمر ایجاد شده است، گفت: ۵۱ درصد تماسها با شماره ۱۱۲ مزاحمان تلفنی هستند.
اخبار مرتبط
-
ماجرای شمارههای سه رقمی (۳)
۱۱۲، تنها شماره امداد بینالمللی، پر نصیب از مزاحمت موبایل فروشیها
تهران- ایرنا- دردسر مزاحمان تلفنی برای تلفن ۱۱۲ هلال احمر بسیار بیشتر از اورژانس و پلیس است،…
-
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور :
بدون نیاز به سیمکارت حوادث را به شماره ۱۱۲ اطلاع دهید
تهران -ایرنا -رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شماره ندای امداد ۱۱۲ شماره…
نظر شما