ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الشارجه؛ اندیشه‌های مورایس برای صدرنشینی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) مقابل الشارجه امارات قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های الشارجه امارات و سپاهان ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در امارات برگزار می‌شود.

تقابل صدرنشین‌های لیگ داخلی در آسیا

دو تیم در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که در لیگ داخلی کشورشان در صدر جدول قرار دارند. سپاهان که این هفته در لیگ برتر استراحت داشت، در آخرین تقابل خود توانست با یک گل استقلال خوزستان را مغلوب کند. این تیم در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. در مقابل الشارجه اما در همانی روزی که سپاهان در لیگ برتر استراحت کرد، توانست در جام ریاست جمهوری با نتیجه ۲ بر صفر النصر را مغلوب کند. این تیم در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر امارات قرار دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الشارجه؛ اندیشه‌های مورایس برای صدرنشینی

شرایط نماینده اماراتی نسبت به سپاهان اما در آسیا بهتر است؛ جایی که آنها با ۴ امتیاز بالاتر از سپاهان ۳ امتیازی در رتبه دوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) قرار دارند. الشارجه کار خود را در آسیا با برتری یک بر صفر در زمین استقلال تاجیکستان آغاز کرد و در ادامه با تساوی ۲ بر ۲ مقابل الوحدات اردن در خانه متوقف شد.

سپاهان اما در هفته نخست با نتیجه ۲ بر یک مقابل الوحدات اردن شکست خورد اما توانست با ۴ گل استقلال تاجیکستان را مغلوب کند و حالا برای صعود از این گروه باید مقابل الشارجه امتیاز کسب کند.

به نظر می‌رسد ژوزه مورایس سپاهان را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان می‌کند. پیام نیازمند در چارچوب دروازه طلایی‌پوشان مسئولیت حفاظت از دروازه این تیم را برعهده دارد. محمد امین حزباوی در کنار محمد دانشگر زوج سپاهان را در قلب خط دفاعی تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الشارجه؛ اندیشه‌های مورایس برای صدرنشینی

صالح حردانی از جناح راست و آریا یوسفی در جناح چپ، خط دفاعی سپاهان را تکمیل می‌کنند. برایان دابو در کنار استیون انزونزی و محمد کریمی خط میانی طلایی‌پوشان را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهدی لیموچی از جناح چپ، محمد مهدی محبی از جناح راست پشت‌ سر ابوبکر کامارا ۱۱ بازیکن منتخب سپاهان را برای تقابل با الشارجه تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی سپاهان ایران:

پیام نیازمند، محمد امین حزباوی، محمد دانشگر، صالح حردانی، آریا یوسفی، برایان دابو، استیون انزونزی، محمد کریمی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و ابوبکر کامارا.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha