۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵
کد خبر: 85634831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی یزد: با مخلان امنیت شهر و جامعه به شدت برخورد می‌شود

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز پلیس است و آسایش و امنیت مردم وظیفه ماست و با افرادی که بخواهند کشور، شهر و جامعه را ناامن کنند و عرض اندام نمایند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سردار عباسعلی بهدانی فر ، روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان بهاباد افزود: هرجا به امنیت مردم خدشه ای وارد شود ، نیروی انتظامی آرامش ندارد، آسایش و آرامش مردم افتخار بزرگی برای یگان های انتظامی است و مهمترین تلاش و فعالیت این نیروها، تامین امنیت برای رفاه حال مردم در جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز آماده‌تر از دیروز و فردا آماده‌تر از امروز هستیم، تصریح کرد: راه مقابله با توطئه‌های دشمن مسیر مشخص و معینی است که با اقتدار در این راه گام بر خواهیم داشت.

بهدانی فرد با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش حق مردم و پلیس، حافظ امنیت جامعه و ارزش‌های نظام و انقلاب است، اظهار کرد: من و همه همکارانم با خود عهد کرده‌ایم آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنیم و برای این هدف مقدس نیز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه یکی از حرکت ها ی فراجا در مسیر هوشمند سازی کلانتری‌ها و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و کشف سریع و به موقع جرایم است و تاکنون نتایج خوبی نیز به همراه داشته است افزود: از فرماندار و مسئولان شهرستان تقاضا دارم تا پایش تصویری شهر و روستاها را دنبال کنند و در روستاها دوربین نصب کنند تا شاهد وقوع جرم در شهرستان نباشیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش به تعامل بسیار خوبی که میان پلیس و دستگاه قضائی حکمفرماست اشاره کرد و گفت: این تعامل خوشبختانه در سطح بسیار عالی قرار دارد که باعث شده بسیاری از مأموریت‌ها با موفقیت انجام بگیرد.

سردار بهدانی فر با بیان اینکه هم پلیس و هم دستگاه قضائی هدفی جز احقاق حقوق مظلومان و برخورد قاطعانه با مجرمان ندارند، گفت: عزم راسخ دو دستگاه باعث شده امروز امنیت خوبی در استان وجود داشته باشد.

وی درباره جمع آوری اتباع تصریح کرد: اتباع باید دارای مجوز باشند اگر مجوز اقامت نداشته باشند حضورشان غیرمجاز است و مشمول طرد می شوند. اینها را بنا به ظرفیتی که برای انتقال آنها به مرز وجود دارد، جمع آوری می کنیم این افراد شامل کسانی هستند که مجوزهای آنها به اتمام رسیده و تمدید نشده یا فاقد مجوز هستند.

در این مراسم با قدردانی از سرهنگ حبیب عباسی، سرهنگ حمیدرضا غنی پور بعنوان فرمانده جدید انتظامی بهاباد منصوب شد.

بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha