اعزام بیش از ۲۳ هزار زائر عمره گزار به سرزمین وحی/ ۶ میلیون سند عمره در اختیار مردم

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمره سعادت از اعزام بیش از ۲۳ هزار زائر عمره گزار به سرزمین وحی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار زائر ایرانی در دو شهر مکه و مدینه اسکان دارند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، نصراله فرهمند امروز دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اظهار داشت: هم اکنون بیش از ده هزار و ۱۰۰ زائر ایرانی در دو شهر مکه و مدینه اسکان دارند و ۱۳۲۵۰ نفر نیز پس از انجام مناسک عمره به ایران بازگشتند.

وی ادامه داد: تدابیر لازم برای اعزام معتمرین در ماه های رجب، شعبان و رمضان پیش بینی شده و با توجه به همکاری بانک مرکزی و بانک ملی وشرایط هواپیمایی پرداخت ارز و انتقال معتمرین نیز تسهیل شده است.

ثبت نام قطعی و انتخاب کاروان

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست گفت: تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار زائر عمره گزار اطلاعات خود را در سامانه تکمیل و ۵۵ هزار و ۳۲۶ نفر هم ضمن واریز وجه و کاروان بندی ثبت نام خود را در کاروان قطعی کردند.

حدود ۶ میلیون سند عمره در اختیار مردم

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم با اشاره به اینکه حدود ۵ میلیون و هفتصد هزار سند عمره در اختیار مردم است، تاکید کرد: تلاش شود تا تعداد بیشتری از متقاضیان تشرف به سرزمین وحی در ماه های باقیمانده اعزام شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha